گواردیولا: سیلوا یکی از بهترین بازیکنانی است که در اختیار داشتم

گواردیولا: سیلوا یکی از بهترین بازیکنانی است که در اختیار داشتم

سایت رسمی فوتبالی - پپ گواردیولا پس از پیروزی برابر هوفنهایم با تقدیر از داوید سیلوا مدعی شد که او یکی از بهترین بازیکنانی است که در اختیار داشته است. 

به گزارش فوتبالی، سیتی موفق شد سه شنبه شب با گل دقیقه 87 سیلوا حریف آلمانی خود را شکست دهد. این بازیکن که در ترکیب ثابت تیم گواردیولا قرار داشت بدون شک یکی از دلایل اصلی ادامه موفقیت سیتی در ماه های پیش رو خواهد بود. سیتی پس از هفت بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و شب گذشته موفق شد پس از شکست شوکه کننده برابر لیون، اولین امتیازات خود در لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کند. گواردیولا پس از بازی در پاسخ به این سوال که آیا سیتی قصد دارد با تکرار قهرمانی در لیگ برتر لیست افتخارات سیلوا را تکمیل کند، گفت: " فکر می کنم همه شایستگی این قهرمانی را دارند. او در جام جهانی و یورو قهرمان شده است. او می خواهد قهرمان باشد اما برای این کار تنها اشتیاق کافی نیست. او یکی از بهترین بازیکنانی است که من در اختیار داشته ام. من بازیکنان زیادی در بارسا و بایرن داشته ام اما او فرق دارد. من بایکنانی که در شرایط بد پا پیش می گذارند و می گوند آرام باشید! من اینجا هستم را دوست دارم. "

سیتی روز یکشنبه در دیداری حساس در آنفیلد به مصاف لیورپول می رود. این دو تیم تنها به دلیل تفاضل گل در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند. به احتمال بسیار زیاد سیلوا بار دیگر در ترکیب اصلی منچسترسیتی قرار دارد و هواداران امیدوار هستند که این بازیکن به روند خوب خود ادامه دهد و به تیم در کسب این 3 امتیاز حیاتی کمک کند. تیم کلوپ خطری جدی برای تکرار قهرمانی سیتی به نظر می رسد.

1070