مرتضی فنونی‌زاده: صلابت پرسپولیس را مقابل السد دیدیم/بازی برگشت‌ سخت است

مرتضی فنونی‌زاده: صلابت پرسپولیس را مقابل السد دیدیم/بازی برگشت‌ سخت است

وبسایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس برد این تیم مقابل السد قطر در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را نشان از صلابت این تیم دانست و گفت: حالا بازیکنان باید به فکر بازی سخت برگشت باشند.

به گزارش وبسایت فوتبالی، مرتضی فنونی زاده در گفتگویی در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: پرسپولیس با بدترین تیم خودش از لحاظ داشتن مهره، بهترین و بزرگترین نتیجه را گرفت. به نظرم برد دیشب پرسپولیس با ارزش‌تر از پیروزی این تیم مقابل الدحیل قطر در مرحله قبلی بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: هر تیم بزرگی وقتی سه بازیکن اصلی‌اش محروم و مصدوم باشد به مشکل می خورد. با این حال همدلی و تاکتیک پذیری بازیکنان باعث شد تا آنها خیلی خوب بتوانند جای کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری که محروم بودند و حسین ماهینی که مصدوم شده است را بگیرند.

فنونی زاده درباره تاثیر برانکو ایوانکوویچ در موفقیت های سرخپوشان اظهار داشت: برانکو نشان داد اسم ها برایش بازی نمی کنند. او بزرگی و صلابت اسم پرسپولیس را خیلی خوب توانست به بازیکنانش منتقل کند تا بدون ترس بازی کنند. صلابت و آقایی پرسپولیس را در این بازی دیدیم. برانکو خیلی راحت تیمش را روانه بازی ها می کند. بزرگترین دلیلش این است که برانکو از هیچ چیزی نمی ترسد. بازیکنان پرسپولیس هم شجاعانه بازی می کنند و امیدوارم این روند تا پایان بازی های این فصل از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ادامه داشته باشد.

وی درباره دیدار برگشت سرخپوشان در ورزشگاه آزادی مقابل السد قطر افزود: السد تیم بزرگی است و هیچ چیز تمام شده نیست. قطعا جو ورزشگاه آزادی به نفع پرسپولیس خواهد بود. اما اگر این تیم بخواهد احساسی بازی کند بدون شک به مشکل خواهد خورد. بازیکنان السد در دیدار رفت خود در مرحله قبلی مقابل استقلال تهران نشان دادند که می توانند هر نتیجه ای را به نفع خودشان تمام کنند. آنها شناخت خوبی از پرسپولیس و تماشاگران فوتبال ایران پیدا کرده اند و با قدرت بیشتری به میدان خواهند آمد تا نتیجه بگیرند.