لایک والنسیا روی پست درخواست اخراج مورینیو

لایک والنسیا روی پست درخواست اخراج مورینیو

سایت رسمی فوتبالی - به نظر می رسد که آنتونیو والنسیا پستی در اینستاگرام را که درخواست اخراج خوزه مورینیو را داشته لایک کرده است. 

به گزارش فوتبالی، فشارها روی سرمربی منچستریونایتد در حال افزایش است و این اتفاق پس از تساوی سه شنبه شب این تیم برابر والنسیا در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا که تعداد بازی های بدون پیروزی یونایتد را به عدد 4 رساند، شدت گرفت. گفته می شود که مورینیو پس از درگیری و مشاجره های متعدد با بازیکنان بزرگی چون پل پوگبا و الکسیس سانچز و حالا والنسیا، به نوعی در اولدترافورد تنها شده است. والنسیا در شکست روز شنبه برابر وستهام غایب بود اما در دیدار برابر حریف لالیگایی بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشت. 

والنسیا پستی که خواهان اخراج مورینیو بوده را لایک کرده است

حالا حساب رسمی او در اینستاگرام پستی را لایک زده که درخواست اخراج مورینیو را داشته است. این پست توسط صفحه ای به نام تیم والنسیا 25 منتشر شده و در آن آمده: " من از نتیجه این بازی شگفت زده نشدم. من همیشه به فکر پیشرفت در بازی ها هستم اما اخیرا مورینیو ما را وادار به تماشای تنبیه و زجر کرده است. چیزی باید تغییر کند. زمان جدایی مورینیو فرا رسیده است. "

گفته می شود مورینیو از عدم حضور والنسیا در رقابت جام اتحادیه برابر دربی کانتی ناراضی است. والنسیا در ترکیب یونایتد نبود اما مورینیو حس می کرد او باید به عنوان کاپیتان باشگاه حضور پیدا می کرد و پس از آن از او در بازی برابر وستهام استفاده نکرد. به گزارش میل پس از انتقاد مورینیو از این بازیکن درباره بازگشتش به تمرینات پیش فصل، این دو بسیار کم با یکدیگر صحبت کرده اند. 

1070