رئال و سه بازی متوالی بدون گلزنی؛ اتفاقی که با کریس محال بود

رئال و سه بازی متوالی بدون گلزنی؛ اتفاقی که با کریس محال بود

سایت رسمی فوتبالی- رئال مادرید لوپتگی در بحران گرفتار شده است. این را هم می توان در نتایج بازی های رئال دید و هم در ناکامی این تیم در گلزنی. رئال مادرید در بازی سه شنبه شب خود در دور دوم بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در مسکو مغلوب زسکامسکو شد. چند روز قبل هم مقابل سویا تن به شکست داد و در سومین بازی متوالی اش در گلزنی ناکام ماند. این آماری عجیب و غریب برای تیمی مثل رئال مادرید است و اتفاقی است که در طول دوران حضور کریس رونالدو در رئال و هرزمان که او در میدان بود، هرگز بر سر تیم مادریدی نیامده بود.

آخرین باری که رئال مادرید در سه بازی متوالی موفق به گلزنی نشده بود، به یازده سال قبل و فصل 7-2006 برمی گردد؛ فصل دوم حضور فابیو کاپلو در سمت مربیگری رئال که در نهایت با قهرمانی رئال مادرید در رقابت های لالیگا و پس از بازگشت خیره کننده شان به جریان رقابت ها برمی گردد.

در آن فصل رئالی ها  شروع خیلی بد وضعیفی داشتند ولی فصل را به صورت فوق العاده ای به پایان بردند. باخت 3-0 مقابل رکرئاتیوو در روز 20 دسامبر سال 2006 و در آخرین بازی آن سال میلادی و پس از آن باخت 0-2 درورزشگاه ریاسور و سپس تساوی 0-0 خارج از خانه مقابل بتیس در جام حذفی، آخرین باری بود که رئالی ها درسه بازی متوالی در گلزنی ناکام مانده بودند.

دقیقا از آن فصل (7-2006) به بعد، رئال مادرید هیچ وقت در دو بازی ابتدایی اش در لیگ قهرمانان اروپا تن به باخت نداده بود ودر آن فصل درمقابل لیون 0-2 بازنده شده بودند.

اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود. آخرین باری که رئال مادرید در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشده بود، در شب تساوی 0-0 مقابل منچسترسیتی درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصلی بود که به یازدهمین قهرمانی اروپایی رئالی ها منتهی شد. آنها در 29 بازی بعد از آن، همواره موفق به گلزنی شده بودند و حالا این بار در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو این روندنیز متوقف گردید.


6363