لایک جنجالی ناواس برای کامنتی درمورد ناعادلانه بودن نیمکت نشینی اش

لایک جنجالی ناواس برای کامنتی درمورد ناعادلانه بودن نیمکت نشینی اش

سایت رسمی فوتبالی- ساعاتی قبل از آغاز دیدار دو تیم زسکا مسکو و رئال مادرید که از سری دیدارهای دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار شد، کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی کهکشانی ها حسابی خبرساز شد.

ناواس که قرار بود در این بازی در ترکیب اصلی رئال قرار بگیرد، مشغول خواندن پیغام های هوادارانش در صفحه رسمی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام بود و برخی از این پیغام ها را لایک می کرد.

در بین تعداد فراوان پیغام های روحیه بخش و حمایتی، پیغامی هم به چشم می خورد که از شرایط فعلی ناواس در باشگاه رئال مادرید گله و انتقاد می کرد. کاربر نویسنده این پیغام، شرایط کیلور ناواس در رئال را ناعادلانه خوانده بود و در این کامنت، از ناواس خواسته بود تا در بازار نقل و انتقالات زمستانی و یا بازار تابستان آینده، باشگاه مادریدی را ترک کند.

این پیغام چندان به مذاق مادریدی ها خوش نیامد ولی کیلور ناواس از دیدن این پیغام خوشحال شد و آن را لایک کرد. اما بلافاصله این کامنت مورد هجوم انتقادات فراوانی از سوی هواداران رئال مواجه شد و این هواداران حتی از دروازه بان کاستاریکایی تیمشان نیز به خاطر لایک کردن این کامنت انتقاد کردند.

متن این کامنت بدین ترتیب بود:« کیلور، تو بهترین هستی؛ حیف که به رغم تمام مهارتهایی که داری، این طور به نظر می رسد که اوضاع به خودت بستگی ندارد. تو بهترین دروازه بان برای رئال مادرید هستی ولی کاری که با تو می کنند، بی عدالتی است. امیدوارم که در ماه دسامبر یا تابستان از رئال جدا شوی و به جایی بروی که قدر و ارزشت را بدانند و همیشه بازی کنی. از مکزیک.»

رئال مادرید در این دیدار که در خاک مسکو برگزار شد با نتیجه 1-0 مغلوب میزبانش زسکامسکو گردید وبدون کسب امتیازی از روسیه به اسپانیا بازخواهد گشت.

دربازار نقل و  انتقالات تابستان گذشته بود که تیبائو کورتوا به رئال مادرید منتقل شد و از زمان انتقال او به سانتیاگو برنابئو، جایگاه ثابت کیلور ناواس در درون دروازه کهکشانی ها از بین رفته است.


6363