آغاز شراکت کریس رونالدو، نادال، گاسول و انریکه در رستوران داری

آغاز شراکت کریس رونالدو، نادال، گاسول و انریکه در رستوران داری

سایت رسمی فوتبالی- سه ورزشکار سرشناس دنیا و خواننده مشهور اسپانیایی سهامداران آتی رستوران زلا در شهر لندن خواهند بود.کریستیانو رونالدو، فوتبالیست برجسته پرتغالی، پائول گاسول بسکتبالیست موفق اسپانیایی و رافا نادال، تنیسور صاحب نام اسپانیا همراه با انریکه ایگلسیاس خواننده سرشناس اسپانیا، به زودی رستورانی را به نام زلا در شهر لندن، پایتخت انگلیس بازگشایی خواهند کرد.

آنها همراه با هم سهامداران پروژه ای جدید هستند که توسط گروه رستوران داری ماربل کاپیتال پیاده سازی می شود و مدیر اصلی این شرکت و این پروژه، آقای آبل ماتوتس جونیور زلا است. نام این رستوران هم از نام خانوادگی آقای زلا گرفته می شود. سبک غذایی این رستوران سبکی ترکیبی از محصولات مدیترانه ای با تکنیک های ژاپنی است که در اسپانیا، سبک مپون (ترکیب مدیترانه ای وژاپنی) نامیده می شود و این سبک آشپزی در ایبیزا، جزیره توریستی و جذاب اسپانیا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

قرار بر این است که این رستوران جدید در داخل هتل ME لندن که هتلی پنج ستاره است، افتتاح گردد. ریکاردو سانس، از گروه کابوکی، مسئولیت مدیریت آشپزی این رستوران را عهده دار خواهد شد و طراحی داخلی آن نیز به استودیو گروندا سپرده خواهد شد.

این اولین باری است که کریستیانو رونالدو به پروژه ای که توسط کمپانی ماربل کاپیتال انجام می شود، می پیوندد.اما پیش از این، سایر شرکای کریس، یعنی پائو گاسول و رافا نادال و همچنین انریکه ایگلسیاس سابقه همکاری با این شرکت صاحب نام را دارند.

این اولین حضور کریس رونالدو در دنیای تجارت و گردشگری نیست؛ چرا که او مدتها پیش هتل هایی زنجیره ای با نام CR7 را با همکاری یک شرکت هتلداری در شهرهای مختلف دنیا بنا کرد که اولین شعبه این هتل در زادگاه کریس در مادئیرای پرتغال افتتاح شد و او و همکارانش این روزها در حال گسترش شعبات این هتل در شهرهای بزرگ دنیا هستند.


6363