میانجیگری رونالدو در جروبحث دوباشگاه اینتر و آیندهوون

میانجیگری رونالدو در جروبحث دوباشگاه اینتر و آیندهوون

سایت رسمی فوتبالی- دو تیم آیندهوون و اینترمیلان چهارشنبه شب و از سری رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت. ولی جنجالها میان این دوتیم از ساعتها قبل و در شبکه های اجتماعی آغاز شد و کار به جایی کشید که رونالدو نازاریو، اسطوره سابق دوباشگاه وارد گود شد.

رونالدوی برزیلی که حالا رئیس باشگاه وایادولید است در طول دوران فوتبالی اش پیراهن هردوی این باشگاه ها را به تن می کرد وجالب اینجا بود که هم اینتر و هم آیندهوون خواهان آن بودند که در این جدال تماشایی، رونالدو طرفداری تیم آنها را بکند. رد وبدل شدن پیغامها میان این دو باشگاه، به حدی پیش رفت که نهایتا رونالدو برای میانجیگری وارد عمل شد.

همه چیز از توئیت باشگاه اینتر شروع شد که این پرسش را از رونالدو مطرح کردند:« سلام رونالدو. دربازی چهارشنبه طرفدار کدام تیم خواهی بود؟»

و باشگاه هلندی در پاسخ به این سوال در توئیتر نوشت:«قطعا طرفدار ما.»

ولی داستان به اینجا ختم نشد و این گفتگوها ادامه یافت. این بار اینتری ها پاسخگو شدند:« مطمئنید؟ او چند تا از بهترین گلهایش را با پیراهن ما به ثمر رسانده» و این متن همراه با ویدیویی از گلهای برتر رونالدو با پیراهن نرآتزوری بود.

باشگاه آیندهوون در پاسخ به این متن و ویدیو نوشت:«ببخشید ولی ما خیلی اطمینان نداریم. اینها را چک کنید.» و تصاویری از رونالدو با پیراهن آیندهوون در مقابل دروازه حریفان را منتشر کرد.

دوباره اینتری ها به میدان برگشتند و تصویری را منتشر کردند که در آن رونالدو با یپراهن نرآتزوری توپ طلا را در دست گرفته بود.و نوشتند:« درمورد این چه می گوئید؟» در همان زمان بود که رونالدوی برزیلی در دام افتاد و پاسخگوی هر دو طرف شد. 

رونالدوی برزیلی در پاسخ به این جنگ توئیتی نوشت:« من خاطرات فوق العاده ای درهردو تیم دارم. هردو موفق باشید.»



6363