عیسی آل‌کثیر: در فوتبال هیچ‌وقت انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم

عیسی آل‌کثیر: در فوتبال هیچ‌وقت انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم

وبسایت رسمی فوتبالی- عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: در فوتبال هیچ‌وقت انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم و این می‌تواند به پیشرفتم کمک کند. 

به گزارش فوتبالی، عیسی آل کثیر در خصوص عملکرد پیکان در 8 بازی گذشته گفت: اعتقاد من این است که پیکان در این هشت بازی در مجموع عملکرد خوبی داشت، هر چند در چند بازی شرایط طبق خواسته ما پیش نرفت. با این حال تا الان 15 امتیاز گرفتیم و می‌خواهیم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم تا در جدول جایگاه بهتری داشته باشیم. هدف ما در لیگ امسال این است که تا پایان مسابقات در بین تیم‌های بالای جدول باشیم و قطعاً به گرفتن سهمیه آسیا هم فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: پیکان باشگاه خوبی است که بازیکنان بابت امکانات و مسائلی که باید برای یک فوتبالیست فراهم باشد مشکلی ندارند. ما هم تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی را رقم بزنیم، با اینکه رقابت بین تیم‌ها بسیار سخت است، اما امیدوارم پیکان نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشد.

آل‌کثیر که در فصل جاری 3 گل برای پیکان زده که 2 گلش 3 امتیازی بوده، در خصوص این موضوع عنوان کرد: وقتی گل می‌زنم این موضوع به تلاش همه بازیکنان مربوط می‌شود و خوشحالم گل‌هایی به ثمر رساندم که امتیاز گرفتیم. من در فوتبال هیچ‌وقت انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم و همین موضوع می‌تواند به پیشرفت من کمک کند. همیشه تلاش می‌کنم خیلی خوب تمرین کنم و دوست دارم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم و برای تیمم گل بزنم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بهترین عملکرد را داشته باشم.



9697