آمادگی لوریس برای دیدار برابر بارسلونا

آمادگی لوریس برای دیدار برابر بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی - هولو لوریس، کاپیتان تاتنهام آماده است تا روز چهارشنبه در دیدار برابر بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان به میدان برود اما پنج بازیکن دیگر تیم لندنی در این بازی غایب خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، کریستین اریکسن، ورتانگن، موسی دمبله و دله الی همگی در تمرین روز سه شنبه غایب بودند و در دیدار برابر بارسلونا حضور نخواهند داشت. تاتنهام در این دیدار سعی می کند شکست 2 - 1 برابر اینترمیلان در هفته اول رقابت های گروهی لیگ قهرمانان را جبران کند. این پنج بازیکن بازی هفته آینده این تیم در لیگ برتر برابر کاردیف را نیز از دست خواهند داد. لوریس در 6 بازی گذشته به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم حضور نداشت و بازگشت او به ترکیب تاتنهام در این بازی مهم بسیار مهم است. ورتانگن و دمبله در پیروزی 2 - 0 برابر هادرسفیلد مصدوم شدند و اریکسن نیز به دلیل مشکلات گوارشی دو بازی قبلی را نیز از دست داده بود. دله الی نیز از ناحیه همسترینگ دچار مشکل است. 

تاتنهام با وجود بازیکنان مصدوم زیادی که دارد موفق شده دو بازی آخر خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد و به رده چهارم جدول رده بندی رسیده و به مرحله بعدی رقابت های جام اتحادیه نیز صعود کند. اما آنها باید در لیگ قهرمانان برای صعود به دور بعدی با بارسلونا و اینترمیلان رقابت کنند که در هفته اول بازی ها موفق به کسب هر 3 امتیاز بازی شده اند. 

1070