آینده مبهم لیونل مسی در تیم ملی

آینده مبهم لیونل مسی در تیم ملی

سایت رسمی فوتبالی، لیونل اسکالونی، مربی موقتی تیم ملی آرژانتین تایید کرد که پس از اظهار نظر دیه گو مارادونا مبنی بر لزوم خداحافظی مسی از این تیم، آینده این بازیکن در تیم ملی کشورش همچنان مبهم است. 

به گزارش فوتبالی، مسی برای بازی های دوستانه برابر برزیل و عراق در انتهای این ماه میلادی در اردوی تیم آرژانتین حاضر نخواهد بود و این در حالی است که دو دیدار دوستانه ماه سپتامبر را نیز از دست داد. این بازیکن 31 ساله پس از جام جهانی و حذف در مرحله یک هشتم این رقابت ها، دیگر با پیراهن تیم ملی آرژانتین در زمین حاضر نشده است. اسکالونی مدعی شده که درباره تصمیم این بازیکن برای آینده و رقابت های کوپا آمریکا که تابستان سال آینده برگزار می شود، اطلاعی ندارد. او اظهار داشت: " من 10 روز پیش با مسی صحبت کردم و پس از آن تصمیم نهایی درباره عدم حضور او در اردوی پیش رو را گرفتیم. ما درباره اتفاقات آینده صحبتی نکردیم. صحبت ما درباره نحوه بازی تیم بود چون صادقانه باید بگویم که لیونل همه چیز را می بیند. اما همه چیز درباره همین چند بازی است چون از نظر من ما برنامه ای برای بیش از 6 بازی نداریم. "

روز یکشنبه اسطوره آرژانتین، مارادونا، خطاب به مسی گفته بود که باید پس از مقصر شناخته شدن در عدم موفقیت این تیم در رقابت های مختلف از تیم ملی کناره گیری کند. آخرین قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 1986 و کوپا آمریکا 1993 بوده و مسی 3 سال پیاپی در فینال جام جهانی 2014 برابر آلمان و فینال های کوپا آمریکا 2015 و 2016 برابر شیلی شکست خورده است.

1070