ترکیب احتمالی بارسلونا در دیدار برابر تاتنهام

ترکیب احتمالی بارسلونا در دیدار برابر تاتنهام

سایت رسمی فوتبالی - بارسلونا چهارشنبه شب در دیداری حساس برابر تاتنهام قرار می گیرد اما آنها مدافع کلیدی خود را در این بازی در اختیار ندارند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای برگزاری دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان به لندن سفر کرده تا به مصاف تاتنهام برود. بارسا در سه بازی اخیر موفق به کسب پیروزی نشده است. این تیم با خیرونا به تساوی 2 - 2 رسید، 2 - 1 برابر تیم ته جدولی لگانس شکست خورد و برابر اتلتیک بیلبائو نیز با نتیجه 1 - 1 متوقف شد. به نظر می رسد زنگ خطر برای ارنستو والورده به صدا درآمده و این تیم باید پس از چند حذف متوالی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، حالا قدرت خود در اروپا را نشان دهد. این مربی مشتاق است که پیروزی 4 - 0 تیمش برابر آیندهوون در هفته اول رقابت های اروپایی را تکرار کند اما بدون دو مدافع کلیدی خود کار سختی پیش رو دارد. 

ساموئل اومتیتی مصدوم شده و برای این بازی نیز محروم بود و با تیم به انگلیس سفر نکرده است. این مدافع نقشی اساس در بارسلونا داشته و غیبتش برابر هری کین می تواند بسیار به ضرر بارسلونا باشد. کلمنت لنگلت جانشین این بازیکن شده و در کنار جرارد پیکه در قلب خط دفاعی بارسلونا قرار می گیرد. سرجیو روبرتو نیز باعث شده تا نلسون سمدو در پست دفاع راست بازی را آغاز کند. روبرتو به دلیل مصدومیت عضلانی در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه ویمبلی حضور نخواهد داشت. لیونل مسی در نیمه اول این دیدار استراحت کرد و حالا آماده است تا با تمام قدرت در برابر تاتنهام به میدان برود. مسی، سوارز و عثمان دمبله مثلث تهاجمی بارسلونا را شکل خواهند داد.  آرتورو ویدال در دیدار برابر بیلبائو به میدان رفت اما انتظار می رود والورده به مثلث مورد اعتماد خود شامل بوسکتس، ایوان راکیتیچ و فیلیپه کوتینیو بازگردد. 

ترکیب احتمالی بارسلونا ( 3 - 3 - 4 ): ترشتگن، سمدو، پیکه، لنگلت، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، مسی، سوارز، دمبله

1070