ترکیب احتمالی منچستریونایتد برابر والنسیا

ترکیب احتمالی منچستریونایتد برابر والنسیا

سایت رسمی فوتبالی - منچستریونایتد امشب در دومین هفته مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانانی اروپا به مصاف والنسیا خواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، مورینیو پس از شکست برابر وستهام حالا الکسیس سانچز، ژسه لینگارد و آنتونیو والنسیا را از تیم کنار گذاشته و به نظر نمی رسد که این بازیکنان به این زودی بار دیگر به ترکیب تیم بازگردند. لینگارد در کنار اشلی یانگ، آندر هررا و مارکوس رخ جز مصدومیان یونایتد به حساب می آید و به نظر می رسد که مورینیو برای حفظ شغل خود کار سختی پیش رو داشته باشد. این بازیکن در تمرین دیروز حضور نداشت اما والنسیا و فیل جونز در کنار سایر بازیکنان کار کردند. هرچند احتمالا مورینیو از دیوگو دالوت در پست دفاع راست استفاده خواهد کرد. 

یونایتد این هفته در لیگ برتر با نتیجه 3 - 1 برابر وستهام شکست خورد و پس از هفت بازی با 3 شکست و یک مساوی در رده دهم لیگ برتر قرار گرفت که بدترین آغاز این باشگاه از سال 1989 بوده است. یونایتد اولین بازی خود در لیگ برتر را برابر تیم سوییسی یانگ بویز با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا باید در هفته دوم به مصاف والنسیا برود. به نظر می رسد که پس از 3 بازی بدون پیروزی حالا مورینیو به شدت به برد در این بازی احتیاج دارد. 

ترکیب احتمالی منچستریونایتد: دخیا، شاو، لیندلوف، اسمالینگ، دالوت، فیلینی، پوگبا، ماتیچ، راشفورد، ماتا، لوکاکو

1070