کعبی: همه اعضای تیم در کار سپیدرود مانده‌اند/ هر مربی دیگری غیر از علی کریمی بود بازیکنان را مقصر می‌دانست

کعبی: همه اعضای تیم در کار سپیدرود مانده‌اند/ هر مربی دیگری غیر از علی کریمی بود بازیکنان را مقصر می‌دانست

وبسایت رسمی فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود گفت: علی کریمی بابت نتایج تیم هیچ چیزی نمی‌گوید و مدام تلاش می‌کند به بازیکنان روحیه دهد در حالی که هر مربی دیگری بود بازیکنان را مقصر می‌دانست.

 به گزارش وبسایت فوتبالی، حسین کعبی در گفت‌وگویی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال سپیدرود اظهار داشت: در بازی با پیکان واقعا خوب بازی کردیم. از بازی با پرسپولیس بسیار بهتر بودیم اما متاسفانه تیمی که گل نمی‌زند گل می‌خورد. تیم ما نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. منظم و اصولی بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد:حق ما در بازی با پیکان نه تنها باخت نبود بلکه مساوی هم نبود و باید در این بازی برنده می‌شدیم. می‌توانید از بازیکنان پیکان بپرسید که ما چقدر موقعیت داشتیم ولی متاسفانه روی یک غفلت در دقایق آخر بازی گل خوردیم و امتیاز از دست دادیم.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به گل خوردن این تیم در دقایق پایانی گفت: تیم ما ۸۰ دقیقه تمرکز داشت و در آن یک لحظه تمرکزش را از دست داد. نمی‌توانم ایراد فنی از این بابت بگیرم چون بازیکنان و مربیان همه توان خود را گذاشتند، ولی ناگهان غافلگیر می‌شویم و این شاید تنها مشکل ما است. همه بازیکنان و مربیان در کار تیم مانده‌اند ولی من بسیار امیدوارم از این شرایط خارج شویم و به بهترین نتایج برسیم. اگر در اواسط بازی گل بخوریم جای ناراحتی ندارد ولی اینکه در دقایق آخر گل می‌خوریم واقعا ناراحت کننده است.

کعبی در مورد علی کریمی و واکنش او به نتایج اخیر تیم تصریح کرد: علی کریمی هم هیچ چیزی نمی‌گوید و مدام تلاش می‌کند به بازیکنان روحیه دهد. در حالی که هر مربی بود بازیکنان را مقصر می‌دانست. این موضوع واقعا برای ما سخت است و می‌خواهیم هر طور شده به نتیجه برسیم. کریمی صبور است و برخورد‌های خوبی انجام می‌دهد. البته هنوز برخی ایراد‌ها هست، ولی از روز‌های قبل بهتر هستیم.

وی با اشاره به تغییر شرایط سپیدرود خاطرنشان کرد: آدم‌هایی که تیم را به این روز انداختند می‌دانند که در این تیم چه خبر است. ما بدنسازی نکرده بود و کلی ایراد فنی داشتیم. تیم را بدبخت کردند. البته نمی‌خواهم در مورد آنهایی که در حد من نیستند حرف بزنم. ولی هواداران آنها را نمی‌بخشند. ما در ورزشگاه پیکان مثل میزبان‌ها بودیم. پر از هوادار سپیدرودی بود. من به این تیم امیدوارم. چرا که همه از هم حمایت می‌کنیم. این روز‌ها هم تمام می‌شود و ما قعر جدول فاصله می‌گیریم.