آلیسون: با اشک از رم جدا شدم

آلیسون: با اشک از رم جدا شدم

سایت رسمی فوتبالی - آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، تایید کرد که در هنگام جدایی از رم مدت ها اشک ریخته و صحبت هایی را نیز درباره رویارویی با ناپولی مطرح کرد. 

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان برزیلی در این تابستان با قراردادی به ارزش 72.5 میلیون پوند به لیورپول پیوست اما تاکید کرد که ترک ایتالیا کار آسانی نبوده است. او در مصاحبه ای با گازتا دلو اسپرت اظهار داشت: " جدایی از رم سخت بود. من و همسرم مدت ها اشک ریختیم. باید صادق بود، من تصمیمی حرفه ای گرفتم. در زندگی ورزشی ام یک قدم پیش رفتم و رم نیز پول هنگفتی به دست آورد. من با عقلم تصمیم گرفتم به لیورپول برم اما قلبم پر از اشک و گریه بود. دو سال خاص را در رم پشت سر گذاشتم. دخترم آن جا به دنیا آمد و دوستانی زیادی خارج از دنیای فوتبال پیدا کردم. زمان های زیادی بود که در شب در شهر قدم می زدم. فواره تروی منظره بسیار زیبایی در تاریکی شب داشت اما مکان مورد علاقه من کولوسئوم بود. در آنجا می توان تاریخ را نفس کشید. من در رم بسیار خوشحال بودم اما وقتی یک بازیکن محل بازی خود را انتخاب می کند باید موارد دیگری را نیز در نظر داشته باشد. من بلندپروازی های زیادی دارم و لیورپول نیز همینطور، بنابراین حالا من در مهمترین لیگ دنیا هستم. سری آ فاصله چندانی با لیگ برتر ندارد و تنها تفاوتشان میزان تنش و درگیری هاست. اما من در ایتالیا و به لطف مربی دروازه بان ها، مارکو ساوورانی، که نقش مهمی در پیشرفت من داشت، چیزهای بسیاری یاد گرفتم. او یکی از مهمترین افراد زندگی من است که در درون و بیرون زمین به من کمک کرد. سلطه یوونتوس به دلیل مسائل اقتصادی است. در لیگ برتر همه تیم های بازیکنان بزرگ می خرند  اما در سری آ اینطور نیست. "

آلیسون باید فردا در ورزشگاه سن پائولو به مصاف ناپولی برود. او درباره رویارویی با یک تیم ایتالیایی و بازگشت به این کشور گفت: " این یک چالش زیباست. هواداران این دو تیم عالی هستند و رقبای کمی در سرتاسر جهان دارند.شرایط در ناپل بسیار هیجان انگیز است. من بازی در این ورزشگاه را دوست دارم. هواداران همیشه آواز می خوانند و هرگز ساکت نمی شوند. این چالشی عالی در گروهی عالی خواهد بود. اگر بتوانیم کار خودمان را خوب انجام دهیم تساوی ناپولی در بلگراد می تواند به ما کمک کند. سال گذشته در ناپل با رم 4 - 2 پیروز شدیم اما خیلی سخت بود. ناپولی 13 شوت به سمت دروازه داشت بنابراین من دو گل خوردم و 11 مهار انجام دادم. قدرت تیم کارلو آنچلوتی این است که آنها در چند سال گذشته شاکله اصلی تیم خود را حفظ کرده اند. "