تابش: اگر سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم برای قهرمانی آسیا می‌رویم/ از بازیکنان و کادرفنی تیم انتظار بالایی داریم

تابش: اگر سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم برای قهرمانی آسیا می‌رویم/ از بازیکنان و کادرفنی تیم انتظار بالایی داریم

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اگر بتوانیم امسال سهمیه آسیایی کسب کنیم قطعا برای قهرمانی در آسیا وارد مسابقات می‌شویم.              

به گزارش فوتبالی، مسعود تابش در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال سپاهان اظهارداشت: خدا را شکر شرایط سپاهان این روز‌ها پس از صدرنشینی در لیگ خوب است و بازیکنان بدون حاشیه مشغول تمرین هستند. همه بازی‌ها سخت است و با اینکه ما نفت مسجدسلیمان را شکست دادیم اما آنها فوتبال خوبی ارائه دادند.

وی در مورد بازی روز جمعه سپاهان و نساجی در جام حذفی باشگاه‌های کشور گفت: هدف ما در همه جام‌ها قهرمانی است و برای به دست آوردن آن نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم. اگر بتوانیم امسال سهمیه آسیایی را کسب کنیم قطعا برای قهرمانی در آسیا وارد مسابقات می‌شویم. به نظرم سپاهان پتانسیل هر کاری را دارد، ولی فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ارتباط با اینکه آیا مدیران این باشگاه از نتایج سپاهان راضی هستند یا خیر تصریح کرد: در هفته‌های گذشته مشکلات داوری به شدت در نتایج ما تاثیر داشته اما ما از همان ابتدای فصل از نحوه بازی تیم راضی بودیم. تنها مشکل ما نتایج بود که بخشی از آن هم مربوط به مسائل داوری می‌شود. البته با توجه به کادر و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم انتظارمان از آنها بالا است. ما برای داوران احترام ویژه‌ای قائلیم اما درخواست داریم که کمی دقت خود را بیشتر کنند.

تابش در پایان درباره اینکه کی‌روش استنلی این روز‌های ستاره سپاهان است و اگر او مصدوم شود قلعه‌نویی جایگزین دیگری دارد یا نه، خاطرنشان کرد: به هر حال سپاهان اینطور نیست که فقط ۱۱ بازیکن داشته باشد. قطعا کادرفنی خود را برای هر اتفاقی آماده کرده و اگر مصدومیتی یا محرومیتی برای کسی رخ دهد حتما جایگزینان خوبی در نظر گرفته شده‌اند.

9697