جادوگر به دنبال جذب اسپانسر برای قرمزپوشان

جادوگر به دنبال جذب اسپانسر برای قرمزپوشان

به گزارش "ورزش‌سه"،  علی کریمی در اوایل شهریور بعد از توافق با اداره ورزش و جوانان استان گیلان مالکیت باشگاه سپیدرود را بر عهده گرفت تا به مرور زمان بتواند مشکلات این تیم ریشه دار را حل کند.


حال خبر می‌رسد که کریمی با گروه‌های مختلف اقتصادی در حال مذاکره است تا بتواند از طریق جذب اسپانسری جدید منابع مالی تازه به سپیدرود تزریق کرده و مشکلات فراوان آن‌ها را حل کند. به خصوص در این وضعیت اقتصادی که خرج روزمره باشگاه بالا رفته و از طرف دیگر طلبکاران فشار زیادی را به این باشگاه گیلانی وارد می‌کنند. علی کریمی در مدت یک هفته‌ای که در تهران حضور داشت با افراد مختلفی جلسات زیادی را برگزار کرد اما تا به الان با هیچ کدام به توافق مشترکی دست نیافته است. این احتمال وجود دارد تا بعد از پایان تعطیلات سه هفته‌ای لیگ، یک گروه اقتصادی به عنوان اسپانسر معرفی شود تا سپیدرودی‌ها ادامه راه را بدون مشکل دنبال کنند.   


کریمی بعد از ورود به باشگاه سپیدرود نزدیک به دو میلیارد تومان از طلب‌های قبلی را پرداخت کرد و توانست رضایت طلبکاران را جلب کند. سپیدرودی‌ها در اقدامی جالب توجه از بازی با پرسپولیس با چهار اسپانسر بر روی پیراهن در مسابقات شرکت می‌کنند تا شلوغی پیراهنشان، فوتبالی‌ها را به یاد پیراهن تیم‌های اتریشی بیاندازد.