ترکیب احتمالی رئال مادرید برابر زسکا؛ غیبت بیل و راموس

ترکیب احتمالی رئال مادرید برابر زسکا؛ غیبت بیل و راموس

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید با تعداد زیادی از بازیکنان مصدوم فردا شب در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان در مسکو به مصاف زسکا می رود. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان کار سختی برابر زسکا در پیش دارد. این تیم در آخرین بازی خود در لالیگا با تساوی بدون گل برابر رقیب همشهری خود، اتلتیکو مادرید، متوقف شد و بهای سنگینی برای این تساوی پرداخت کرد چرا که دو بازیکن کلیدی آنها در این دیدار مصدوم شدند. گرت بیل به دلیل مصدومیت بین دو نیمه تعویض شد و نتوانست با تیم به مسکو سفر کند. این بازیکن ولزی پس از جدایی کریستیانو رونالدو تبدیل به یکی از کلیدی ترین بازیکنان مادرید شده بود. سرجیو راموس، کاپیتان تیم، نیز پس از مصدومیت از ناحیه سر در یک نبرد هوایی در بازی برابر اتلتیکو مادرید در خانه ماندگار شد. مصدومیت هیچکدام از این دو ستاره جدی نیست و هر دو می توانند در بازی بعدی رئال مادرید حضور داشته باشند اما لوپتگی ترجیح داد با استراحت دادن به این دو بازیکن مهم خیال خود را از بابت آمادگی و سلامت آنها راحت کند. 

مارسلو و ایسکو نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پای راست و عمل آپاندیس در این دیدار غایب خواهند بود. در نتیجه انتظار می رود که تغییرات زیادی در ترکیب این تیم ایجاد شود. ناچو به احتمال زیاد در ترکیب ثابت و در پست دفاع چپ به کار گرفته خواهد شد. خسوس وایخو نیز که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، جای خالی راموس را پر می کند. مودریچ، کروس و کاسمیر در ترکیب حضور دارند و لوکاس وازکز این شانس را دارد که در کنار بنزما و آسنسیو خودی نشان دهد. تیبو کورتوا جای خود را به کیلور ناواس می دهد و هواداران رئال مادرید از حضور وینسیوس جونیور که با تیم به روسیه سفر کرده نیز بسیار هیجان زده هستند. 

ترکیب احتمالی رئال مادرید ( 3 - 3 - 4 ): ناواس، کارواخال، واران، وایخو، ناچو، مودریچ، کاسمیرو، کروس، وازکز، بنزما، آسنسیو

1070