نظر بارتومئو درباره انتقال پوگبا به بارسلونا

نظر بارتومئو درباره انتقال پوگبا به بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی - مدیر بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو، نظر خود درباره شایعات پیرامون انتقال پل پوگبا به بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه را اعلام کرد. 

به گزارش فوتبالی، شایعات زیادی مبنی بر انتقال پوگبا به بارسلونا در این تابستان شنیده می شد. اما این اتفاق رخ نداد تا خوزه مورینیو از بازیکن قهرمان جام جهانی در ترکیب تیم خود استفاده کند. هرچند پس از آن روابط این مربی و هافبک یونایتد رو به سردی رفت تا بار دیگر شایعات انتقال این بازیکن به گوش برسد. بارسلونا یکی از معدود تیم های دنیاست که توانایی پرداخت قیمت واقعی پوگبا را دارد. بارتومئو در این باره به تایمز گفت: " من این شایعات را می خوانم. تنها درباره پوگبا نیست بلکه بسیاری از بازیکنان را شامل می شود. بیشتر تیم ها نمی خواهند بازیکنان خود را بفروشند چرا که می خواهند رشد کنند. وقتی از زبان یک مدیر برنامه می شنوید که بازیکنی قابل خرید است - و این فقط درباره پوگبا صادق نیست بلکه به صورت کلی است - گاهی با او تماس می گیرم و می پرسم که درست است که می خواهند او را بفروشند؟ و معمولا آنها می گوید که نه و این بازیکن برای فروش نیست و داستان تمام می شود. "

این دومین بار در دو ماه اخیر است که بارتومئو به شایعات پیوستن پوگبا به بارسلونا واکنش نشان می دهد. او زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی تابستان در آستانه بسته شدن بود نیز درباره این بازیکن صحبت کرده و گفته بود که باید دید در آینده چه رخ می دهد. بارسلونا پیشنهاد مالی رسمی برای جذب پوگبا به منچستریونایتد ارائه نکرد اما به نظر می رسد که درهای نیوکمپ برای این بازیکن باز باشد.

1070