مارادونا به مسی: دیگر به تیم ملی نرو مرد!

مارادونا به مسی: دیگر به تیم ملی نرو مرد!

به گزارش "ورزش سه"، مسی که در جام جهانی 2014 با آرژانتین به فینال رسیده بود، نتوانست در جام جهانی روسیه مانع از حذف زودهنگام این تیم شود. آلبی سلسته با هدایت خورخه سامپائولی عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در نهایت با شکست 4-3 مقابل فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی، از دور رقابت ها حذف شد.

پس از این رقابت ها، لیونل اسکالونی به طور موقت هدایت آرژانتین را برعهده گرفت و مسی در دو فهرست اخیر او برای دیدارهای دوستانه حضور نداشت. در حالی که گفته می شود ستاره بارسا قصد ندارد تا پایان سال 2018 به تیم ملی برگردد، مارادونا از او خواست که بازنشستگی اش را از بازی های ملی اعلام کند.

او به کلارین گفت:" من چه توصیه ای به مسی می کنم؟ اینکه دیگر برنگردد؛ بازنشسته شود. اینجا همه تقصیرها را به گردن او می اندازند. تیم زیر 15 ساله ها شکست می خورد و این تقصیر مسی است. در برنامه بازی های لیگ آرژانتین، راسینگ مقابل بوکا قرار می گیرد و مسی سرزنش می شود.

من به او می گویم "دیگر به تیم ملی نرو، مرد". باید ببینیم که آنها می توانند خودشان کار را جلو ببرند. ببینیم آنها به اندازه کافی بزرگ شده اند.

تقصیر او نیست که ما قهرمان جهان نشده ایم. خب، او امید همه ما بود. مثل اسبی که به امید قهرمانی می رود اما او هشتم شد.

در فرمول یک، فتل ماشین فوق العاده ای دارد اما همیلتون او را شکست داد. در حال حاضر، تیم ملی دیگر برای من و مردم کاری انجام نمی دهد. ما احساس مان به آن را از دست دادیم؛ شورمان را. ما همه پرستیژی که داشتیم را داخل دستشویی انداختیم!"