مربی زسکا: رئال بدون کریس قوی تر خواهد بود

مربی زسکا: رئال بدون کریس قوی تر خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی- ویکتور اونوپکو، مربی دوم زسکا مسکو روز یکشنبه نظرات جالبی را در مورد رئال مادرید، حریف آتی تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مطرح کرد. او در صحبت هایی گفت که رئال بدون کریستیانو رونالدو قوی تر خواهد بود؛ البته یادآوری کرد که کهکشانی ها برای عادت کردن به بازی بدون ستاره اصلی شان به زمان نیاز خواهند داشت

آقای اونوپکو در این رابطه گفت:« قبلا رئال خیلی به کریستیانو وابسته بود و کریس برای رئال، حکم مسی برای بارسلونا را داشت. در عوض حالا آنها خیلی تیمی تر بازی می کنند.این یک امتیاز مثبت است. رئال بدون کریس قوی تر خواهد شد ولی به زمان نیاز خواهد داشت.»

او که سابقه پوشیدن پیراهن باشگاه اوویه دوی اسپانیا را در کارنامه ورزشی اش دارد به رئالی ها توصیه کرده که هرچه سریعتر ستاره پرتغالی شان را فراموش کنند:« رئالی ها باید از کریس به خاطر هرآنچه برای این تیم انجام داده  تشکر کنند ولی نباید دیگر یاد او باشند. کریس بازنخواهد گشت؛ چه رئال ببرد و چه ببازد. با وجودی که رئال تغییرات زیادی در رختکنش نداشته ولی تیمی در حال شکل گیری است. آنها یک سرمربی جدید و بازیکنان جدیدی مثل اودریوزولا و ماریانو را دارند. لوپتگی هم با زیدان متفاوت است و حالا رئال او با 8 یا 9 بازیکن حمله می کند.آنها بیشتر بازیهای ترکیبی را درزمین پیاده می کنند وحرکات و پاسهای بیشتری را شاهد هستیم؛ راموس هم تقریبا در همه حرکات تهاجمی مشارکت می کند.»

البته او اطمینان دارد که زسکا هم حریف دست و پابسته ای مقابل رئال نخواهد بود:« زسکا می تواند مقابل هرتیمی بازی کند؛ حتی اگر رئال مادرید باشد؛ تیمی که این فصل هم مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان است. این اولین بازی خانگی ما دراین فصل لیگ قهرمانان اروپاست و باید برای پیروزی به زمین برویم. این اولین باری است که بعد از بازسازی لوژنیکی دراین ورزشگاه بازی می کنیم و از حمایت هوادارانمان بهره مندیم و فکر می کنم ورزشگاه تقریبا پر شود.»


6363