کمپین هواداران سیتی برای برگزاری جشن سقوط برای یونایتد

کمپین هواداران سیتی برای برگزاری جشن سقوط برای یونایتد

سایت رسمی فوتبالی- شروع متزلزل و نه چندان مطلوب باشگاه منچستریونایتد در رقابت های این فصل لیگ برتر باعث شده تا شیاطین سرخ سوژه خنده برخی از هواداران فوتبال شوند. در این میان، هواداران رقیب همشهری یعنی منچسترسیتی از تزلزل و افت و خیزهای تیم حریف، بیش از هواداران هر تیم دیگری شاد هستند و حالا در شبکه های اجتماعی کمپین جدیدی را به همین بهانه راه اندازی کرده اند.

این درحالی است که منچستریونایتد با سرمربیگری ژوزه مورینیو شروع ضعیفی در رقابت های این فصل لیگ برتر داشته و این ضعیف ترین شروع یونایتد در سالهای اخیر به حساب می آید. شیاطین سرخ از 7 بازی برگزار شده شان تنها توانسته اند به سه پیروزی برسند و شنبه در بازی با وستهم 1-3 مغلوب حریف شدند تا سومین باخت این فصلشان را متحمل شوند و در حال حاضر در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارند و فاصله شان با منچسترسیتی، حریف همشهری 9 امتیاز است.

از سوی دیگر منچسترسیتی تا به اینجای فصل و بعد از 7 مسابقه، تنها یک تساوی مقابل وولورهمپتون داشته وهمراه با لیورپول صدرنشین جدول هستند و تنها تفاضل گل این دوتیم را از هم جدا می کند.

این روزها هواداران سیتی حسابی به تیمشان می نازند و به یونایتدی ها فخر می فروشند. به همین خاطر عده ای از هواداران سیتی تصمیم گرفته اند تا در این روزهای غرور آفرین، نمکی هم به زخم هواداران یونایتد بپاشند و با راه اندازی کمپینی در فیس بوک، قصد دارند در روز پایانی رقابت های این فصل لیگ برتر، به مناسبت سقوط منچستریونایتد به دسته پائین تر جشنی را به پا کنند. درحقیقت هدف از تشکیل این کمپین جشن گرفتن سقوط یونایتد به لیگ یک انگلیس است که از دید هواداران سیتی در پایان فصل رقم خواهد خورد؛ البته هنوز زمان زیادی تا پایان رقابتهای این فصل باقی است و شیاطین سرخ 31 هفته دیگر فرصت دارند تا اوضاع تیمشان را بهبود ببخشند.

6363