وزیر ارتباطات: با ظریف کری فوتبالی داریم

وزیر ارتباطات: با ظریف کری فوتبالی داریم

سایت فوتبالی - بخشهای جالب مصاحبه خبر ورزشی با محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات را برایتان نقل می‎کنیم:

مدیران سرخابی مدعی شده بودند اسپانسر همکاری نکرده و پرداختی باشگاه‌ها در موعد مقرر صورت نگرفته است.

من در جریان ریز ماجرا نیستم ولی در این حد می‌دانم که پرداختی اسپانسر به این دو باشگاه بیشتر از وعده پرداخت بوده و حتی ایرانسل جلو هم است و پرداختی بیشتر از تعهدات است. حتی این دو باشگاه به دلیل بدهی‌هایی که داشتند، خواستار این شدند که قبل از موعد مقرر پول دریافت کنند که مسئولان ایرانسل در این راه هم به آن‌ها کمک کردند و این در چند مرحله اتفاق افتاد ولی در شرایط فعلی نقدینگی خود اپراتور‌ها هم دچار مشکل است. تا آن‌جا که توانسته‌اند کمک کرده‌اند، ما هم خواستیم کمک کنند و خودشان هم انگیزه دارند و طبیعتاً کمک می‌کنند.

حمایت اپراتور‌ها از استقلال، پرسپولیس و تیم ملی کار خوبی است و بی‌نیازشان کرده ولی عده‌ای هم انتقاد می‌کنند که این کار برداشتن پول از جیب مردم است. نظر شما چیست؟

در این خصوص در خلال حرف‌هایمان یک اشاره‌ای کردم و گذشتم. این انتقاد به این دلیل مطرح می‌شود که مکانیزم کانون هواداری شفاف نیست و اگر شفاف باشد، طبیعتاً انتقاد‌ها برطرف می‌شود. برخی گلایه دارند که اصلاً این منابع چقدر است و چطور تأمین می‌شود و جالب اینکه سؤال خود باشگاه‌ها هم است. منتقدان که قطعاً به اصل موضوع انتقاد ندارند و به شفافیت در این عرصه منتقد هستند و باید تلاش شود این حوزه شفاف شود، چون این‌ها منابع عمومی هستند و برای همه مردم است.

در هیئت دولت چه کسانی مثل شما به فوتبال علاقه دارند؟

آقای سلطانی‌فر که خب طبیعی است فوتبالی باشند. به غیر از ایشان، آقایان ظریف و مونسان هم فوتبال‌دوست هستند و با هم کری داریم.

آقای روحانی هم بار‌ها دیده شده لباس ورزشی بپوشند، به خصوص موقع بازی‌های تیم ملی در جام جهانی.

من ندیدم تا به حال آقای روحانی در مورد فوتبال کری بخوانند.

اگر بخواهید از اعضای کابینه دولت یک تیم فانتزی انتخاب کنید، چگونه تیم می‌چینید؟

آقای نوبخت را به عنوان دروازه‌بان و آقای بطحایی را به عنوان مدافع انتخاب می‌کنم. آقای اکرمی، چون مسئول خزانه هستند باید مهاجم باشند به این دلیل که دریافت‌شان خوب است ولی پرداخت نه (خنده). در وسط زمین آقای جهانگیری را قرار می‌دهم که میدان زمین دست‌شان است و کاپیتان هم خواهند بود. آقای قاضی زاده‌هاشمی هم باید در کناره‌ها باشند، چون رفت‌وآمد و فعالیت‌شان زیاد است. البته آقای سلطانی‌فر هم می‌توانند در این پست بازی کنند. البته همه ما اضافه وزن هم داریم، ضمن اینکه خانم‌ها هم می‌توانند تماشاگران خوبی باشند!

کدخبر:1984