دیماریا: امباپه برنده آینده توپ طلاست

دیماریا: امباپه برنده آینده توپ طلاست

سایت رسمی فوتبالی - آنخل دیماریا، هافبک پاری سن ژرمن، با دفاع از هم تیمی خود، کیلیان امباپه، مدعی شد که او برنده آینده توپ طلاست. 

به گزارش فوتبالی، انتظار می رود نام امباپه در بین نامزدهای دریافت جایزه توپ طلا که نهم اکتبر توسط فرانس فوتبال اعلام می شود، باشد. هرچند احتمالا این بازیکن 19 ساله در بین 3 نفر نهایی جایزه نخواهد بود. با این حال دیماریا معتقد است که امباپه مدت زمان زیادی با کسب این موفقیت و این جایزه فاصله ندارد. او به برنامه تله فوت گفت: " اگر امباپه به همین روش ادامه دهد می تواند خیلی زود به این جایزه دست پیدا کند. استعداد او را در هر بازی می توان دید. او با این که 19 ساله است اما هر بار بی نظیر است. "

این بازیکن آرژانتینی می گوید که نیمار نیز پس از مصدومیت حالا بار دیگر به روزهای اوج خود برگشته و این می تواند به پیشرفت تیم کمک کند. او ادامه داد: " نیمار به آمادگی پیش از مصدومیت خود بازگشته و با بلند پروازی خود می تواند دوباره موفق باشد. "

دیماریا در این تابستان در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن بود اما با حضور توماس توخل وقت بیشتری برای بازی به این بازیکن رسید و تا به حال یکی از بهترین بازیکنان پاریس در این فصل بوده است. به همین دلیل احتمالا او دیگر به این زودی پاریس را ترک نمی کند هرچند قرارداد او در تابستان 2019 به پایان می رسد. او اضافه کرد: " من اینجا واقعا خوشحال بنابراین باید صبر کنم و ببینم چه اتفاقی رخ می دهد. سرمربی بلافاصله پس از حضور در این تیم با من صحبت کرد. او به من گفت که روی من حساب کرده و من برای تیم مهم هستم. فکر می کنم او آمده که لیگ قهرمانان را ببرد. ما شانس خوبی برای قهرمانی داریم چون نیمار، امباپه و کاوانی را داریم. آنها بهترین هستند. باشگاه می داند که من چه خواسته هایی دارم. می خواهم به کارم در اینجا ادامه دهم اما همیشه گفته ام که می خواهم زندگی ورزشی ام را در آرژانتین به پایان ببرم. امیدوارم آخرین باشگاهم در اروپا پاریس باشد. "