آنچلوتی: رونالدو مانند همیشه عالی بود

آنچلوتی: رونالدو مانند همیشه عالی بود

سایت رسمی فوتبالی - کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی، معتقد است که کریستیانو رونالدو به همان اندازه دوران حضورش در رئال مادرید از قدرت تهاجمی برخوردار است. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو در پیروزی 3 - 1 یوونتوس برابر ناپولی دو پاس گل داد و روی گل سوم نیز نقش موثری داشت. آنها با این پیروزی موفق شدند فاصله خود با ناپولی را به 6 امتیاز برسانند. سه گل در هفت مسابقه سری آ نشان می دهد که رونالدو از آمادگی خوبی برخوردار است و آنچلوتی که پیش از این دو فصل در رئال مادرید با این مهاجم 33 ساله کار کرده، باور دارد که کیفیت بازی این بازیکن به خوبی گذشته است. آنچلوتی اظهار داشت: " من رونالدوی همیشگی را دیدم که بازیکنی بسیار مهم برای تیمش است. او همواره در جریان بازی است و برای حریفان ایجاد خطر می کند. او همیشه در حمله حاضر است و همانطور که پیش از این گفتم ارزش بیشتری به سری آ داده است. تماشای بازی او در ایتالیا مایه خوشبختی است. "

شکست در ورزشگاه آلیانز دومین شکست فصل ناپولی در هشت مسابقه تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود. استقبال گرمی از سرمربی سابق یوونتوس از سوی هواداران تیم میزبان نشد و او تاکید کرد که این موضوع باعث نگرانی نیست. این مربی 59 ساله با اشاره به قهرمانی اش با میلان در دیدار فینال برابر یووه در لیگ قهرمانان گفت: " این واکنش ها طبیعی است. من خودم را با قهرمانی در لیگ قهرمانان 2003 تسلی می دهم. "

1070