نصیرزاده: منتظر رأی درباره انتقال شجاعیان هستیم

نصیرزاده: منتظر رأی درباره انتقال شجاعیان هستیم

وبسایت رسمی فوتبالی-  مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: تیموریان در حال حاضر هیچ مصدومیتی ندارد و او بعد از اینکه قرارداد خود را با ماشین سازی فسخ کرد می‌تواند به هر تیمی کمک کند. 

به گزارش فوتبالی، هوشنگ نصیرزاده در خصوص اینکه شنیده شده است آندو تیموریان به تراکتورسازی تبریز پیوسته است، اظهار داشت: راجع به آندو تیموریان باید بگویم او روز پنجشنبه قرارداد خودش را با ماشین‌سازی فسخ کرد و این جدایی کاملاً با رضایت باشگاه و خود بازیکن بود. با توجه به اینکه چند هفته از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات گذشته است به احتمال زیاد در نیم‌فصل آندو تیموریان به تیم دیگری برود و در آن تیم بازی کند. ممکن است تراکتورسازی باشد و ممکن است تیم دیگری خواهان جذب آندو تیموریان باشد.

 وی در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود ارتباط بین مالکان ماشین‌سازی و تراکتورسازی باعث این انتقال شده است، گفت: ما سال‌های گذشته با تیم‌های لیگ برتری تعامل خوبی داشتیم در بحث انتقال بازیکن هیچ مشکلی نداشتیم. با تیم نفت آبادان تعامل داشتیم و بازیکن ایران و خارجی منتقل کردیم اما امسال با تراکتورسازی تعامل خوبی داریم و سعی می‌کنیم با تیم تبریزی ارتباط خوبی داشته باشیم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد.

 نصیرزاده درباره جدایی آندو تیموریان و اینکه آیا او مصدوم بود یا خیر، گفت: معمولاً بازیکنی با سطح آندو تیموریان هیچ وقت مصدوم نمی‌شود، او شرایط و آمادگی بازی را نداشت و چند هفته از شرایط فوتبال دور بود به همین دلیل اختصاصی تمرین می‌کرد و او در حال حاضر هیچ مصدومیتی ندارد و می‌تواند به هر تیمی کمک کند، او بازیکن با تجربه و با کیفیتی است.

 وی در پایان درباره اینکه آیا آخرین چک باشگاه استقلال در خصوص انتقال شجاعیان پاس شده است، گفت: هنوز چک باشگاه استقلال پاس نشده است، هیچ ارتباطی با مدیران جدید استقلال نداریم و هیچ تعاملی هم وجود ندارد، در حال حاضر منتظر رأی کمیته تعیین وضعیت هستیم تا در خصوص این اتفاق نظر بدهد. باشگاه استقلال در این مدت هیچ تماسی با باشگاه ماشین‌سازی تبریز نگرفته است، احساس می‌کنم با توجه به مصدومیت شجاعیان و اینکه او زیاد جلوی چشم مسئولین باشگاه استقلال نیست نسبت به این موضوع بی تفاوت شده‌اند به هر حال ما منتظر رأی کمیته تعیین وضعیت هستیم تا به نتیجه برسیم.

9697