هازارد پس از بازی به استوریج چه گفت؟

هازارد پس از بازی به استوریج چه گفت؟

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد و دنیل استوریج هر دو در دومین دیدار چلسی و لیورپول در چند روز اخیر گل های زیبایی به ثمر رساندند و هازارد پس از بازی با دنیل استوریج درباره گل درخشانش به آبی پوشان لندنی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، هازارد که موفق شد گل پیروزی بخش چلسی در رقابت های جام اتحادیه را برابر لیورپول به ثمر برساند، موفق شد در لیگ برتر نیز برابر این تیم گلزنی کند و به نظر می رسید که به روند شکست ناپذیری آنها پایان داده باشد. اما استوریج به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و با یک ضربه زیبا موفق شد دروازه چلسی را بگشاید. این دو بازیکن در پایان بازی در حال صحبت با یکدیگر دیده شدند و به نظر می رسید که با هم شوخی می کنند. آنها پیش از جدایی استوریج از چلسی با یکدیگر هم بازی بودند. مجری بی تی معتقد بود که هازارد از استوریج خواسته که گل تماشایی خود را برابر رقیب اصلی این دو تیم، منچسترسیتی، نیز تکرار کند. 

هازارد پس از بازی به بی بی سی اسپرت گفت: " به استوریج گفتم که اگر بخواهیم عادل باشیم گلت چندان بد نبود. او مانند من دوبار، یکی روز چهارشنبه و یکی امروز، گلزنی کرد. شاید تلاش می کند شبیه به من باشد. اما نه او بازیکن بسیار بسیار خوبی است. من شانس بازی در کنار او در چلسی را داشتم. می دانم که بازیکنی عالی است. او مصدومیت های زیادی در طول سال های اخیر داشته اما وقتی در زمین است می تواند چنین گل های زیبایی بزند. برای او خوشحال هستم اما برای چلسی نه. "