عزت الهی دومین بازیکن برتر ردینگ شد(عکس)

عزت الهی دومین بازیکن برتر ردینگ شد(عکس)

به گزارش"ورزش سه"، برای دومین هفته متوالی ردینگ بازی های خود در چمپیون شیپ را در شرایطی آغاز کرد که سعید عزت الهی ملی پوش ایرانی را در ترکیب اصلی قرار داده بود. جدال با برنتفورد رده ششمی از اهمیت بسیار زیادی برای پل کلمنت و شاگردانش برخوردار بود از همین رو این جدال نفسگیر با صحنه های جالب توجهی توام شد که نقش ستاره ایرانی در آنها پررنگ بود.


جنگ حیثیتی و پربرخورد دو تیم در شرایطی تا دقیقه 90 با برتری 2-1 یاران عزت الهی همراه بود که بازیکن 22 ساله ایرانی در دومین بازی خود برای ردینگ همچون مصاف با هال سیتی نمایش غرورآفرینی داشت تا جایی که سایت ها و اپلیکیشن های فوتبال جزیره نمره بسیار بالایی برای این بازیکن ایرانی درج کرده بودند. اما این برد در نهایت با گلی که در دومین دقیقه وقت های تلف شده وارد دروازه ردینگ شد به تساوی کشیده شد تا تنها یک امتیاز حاصل این نمایش درخشان برای ردینگی ها باشد.


داور بازی با گرفتن 10 دقیقه وقت تلف شده برای این بازی مارتن خشن و اکشن دو تیم را 100 دقیقه ای کرد تا به این ترتیب خشم طرفداران ردینگ برافروخته شود. در این بین نمایش عزتمندانه سعید در این دقایق بیشتر از هرکس دیگری به چشم آمد به خصوص که ستاره ایرانی نقش تخریبچی پشت محوطه جریمه ردینگ را بازی می کرد و نقش به سزایی در گرفتن مالکیت توپ از میز بان 10 نفره از حریص برای گلزنی داشت.


روزنامه واکینگهام در تحلیل های بعد از بازی به این بازیکن بالاترین نمره در جمع ردینگی ها یعنی 8 از 10 را داد و نوشت:« سعید به معنای واقعی نشان داد استعدادی بزرگ است و بی جهت نبود کلمنت روی خرید او از باشگاه روسی اصرار داشت». این درحالی است که در نظرسنجی های بعد از بازی نیز طرفداران از میان چهارگزینه مطرح شده برای انتخاب بهترین بازیکن زمین با 34 درصد آرا عزت الهی را بعد از دودی مهاجم ردینگ که یک گل زد یک پاس گل داد به عنوان دومین بازیکن برتر این تیم معرفی کردند تا روزهای درخشان ملی پوش ایرانی در فوتبال جزیره ادامه داشته باشد.