کراوچ: همسرم از فوتبال خوشش نمی آید

کراوچ: همسرم از فوتبال خوشش نمی آید

سایت رسمی فوتبالی- پیتر کراوچ مهاجم فعلی باشگاه استوک سیتی در گفتگو با روزنامه گاردین بریتانیا در مورد مسائل مختلف زندگی شخصی اش به صحبت پرداخته و از عادات و علایقش گرفته تا غذاهای محبوبش گفته است. این مهاجم باتجربه گفته که در سن 37 سالگی در رویاها سیر می کند.

قد کراوچ 201 سانتی متر است و خودش در این رابطه گفته که به خاطر قد بلندش، تختخواب بزرگی را برای اتاق خوابشان سفارش داده که خودش، همسرش و فرزندانش همگی روی این تخت جا می شوند:« فرزندانم بارها خواب شیرین مرا قطع می کنند.به همین خاطر خواب راحت و کامل من زمانی است که قبل از بازیها، در هتل اقامت داریم.»

کراوچ در مورد عادات غذایی اش گفت:« من هیچ وقت در موقع غذاخوردن دچار تردید نمی شوم. برای صبحانه، در شهرک ورزشی تیم، پن کیک، فرنی و میوه می خورم. برای ناهار، سوپ، مرغ و پاستا و بدین  ترتیب موقع شام می توانم شام سبکی صرف کنم.» او از عشق فراوانش به فوتبال نیز صحبت کرد:« من فوتبال را به عنوان یک شغل نمی بینم. واقعا خوشبخت هستم که می توانم در سن 37 سالگی به حرفه ای که عاشقش هستم بپردازم. این واقعا مثل یک رویاست.»

بخش بعدی صحبت های کرواچ درمورد خانه و خانواده اش بود:«برای برداشتن فرزند بزرگم از مدرسه، به خانه برمی گردم. همسرم ابی، اصلا از فوتبال خوشش نمی آید؛ به همین خاطر خیلی ساده می توانم هرزمان که بخواهم، خودم را از دنیای فوتبال دور کنم. یک بار ده دقیقه قبل از شروع بازی به من زنگ زد تا ببیند کجا هستم.» و درنهایت از علایق و سرگرمی هایش صحبت کرد:« من علاقه زیادی به کنسرت رفتن دارم و درعین حال گلف بازی کردن را هم خیلی دوست دارم.»