گل اوربانگا و مصدومیت 8 هوادار سویا درورزشگاه ایبار

گل اوربانگا و مصدومیت 8 هوادار سویا درورزشگاه ایبار

سایت رسمی فوتبالی- دیدار دو تیم سویا و ایبار در ورزشگاه ایپوروا، با اتفاقات تلخی همراه بود. بعد از آنکه اور بانگا توانست از روی ضربه پنالتی برای سویا به گل برسد، ورزشگاه ایپوروا در سکوت فرو رفت. همین گل برای هواداران سویا که برای تماشای بازی تیم محبوبشان به خانه تیم حریف رفته بودند بسیار گران تمام شد. اوربانگای آرژانتینی برای جشن گرفتن گلش به محل استقرار هواداران سویا رفت تا گلزنی اش را با آنها جشن بگیرد. اما در همین هنگام بود که دیواره کناره زمین فرو ریخت وهمین اتفاق باعث مصدومیت دست کم 8 هوادار شد. این هشت طرفدار سویا سریعا به بیمارستان مندارو منتقل شدند ولی وضعیت هیچ یک از آنها خطرناک نیست.

البته این اتفاق در جریان مسابقه تاثیری نگذاشت و بازی دنبال شد. در لحظه شکسته شدن دیوار بین 20 تا 30 هوادار سویا به داخل زمین افتادند و در ابتدا نگرانی های زیادی وجود داشت که سانحه تلخ و وحشتناکی رقم خورده باشد. اعضای کادر پزشکی هر دو تیم و اعضای سرویس پزشکی حاضر در ورزشگاه و برخی از نیروهای پلیس بلافاصله به محل سانحه رفتند تا به آسیب دیدگان کمک کنند.

هنوز بیانیه ای رسمی در این رابطه منتشر نشده ولی طبق گزارش های منتشره در رسانه های اسپانیایی، 8 نفر از هواداران سویا به بیمارستان منتقل شده اند و حال هیچ کدام بد نیست.