ماروتا وترک پست مدیر اجرایی یووه بعد از 8 سال

ماروتا وترک پست مدیر اجرایی یووه بعد از 8 سال

سایت رسمی فوتبالی- جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس اعلام کرده که در روز 25 اکتبر، سمتش در این باشگاه ایتالیایی را ترک خواهد کرد. او در طول این هشت سال عملکرد خیره کننده ای در این باشگاه ایتالیایی داشته.

آقای ماروتا بعد از برد 1-3 تیمش مقابل ناپولی در گفتگو با اسکای سپورت ایتالیا گفت:« هشت سال فوق العاده را پشت سرگذاشتم و یوونتوس همیشه در قلب من خواهد ماند. من می خواهم این خبر را اعلام کنم. چون لیست مدیران تیم روز دوشنبه منتشر خواهد شد و نام من در این لیست نخواهد بود. فکر می کنم که این حق را دارم که پیشاپیش این خبر را اعلام کنم و قبل از آنکه هرکسی بخواهد دیدگاه های مختلفی را مطرح کند، خودم این موضوع را اطلاع دهم. مالکان باشگاه تصمیم گرفته اند تا بازسازی های عمیقی در تیم ایجاد کنند. پایان فعالیت من به عنوان مدیریت اجرایی باشگاه در روز 25 اکتبر خواهد بود.لازم می دانم که شایعاتی مبنی بر نامزد شدنم برای ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا را تکذیب کنم. این تجربه اصلا برایم جذاب و هیجان انگیز نیست.»

در زمان حضور ماروتا در سمت مدیر اجرایی یووه، این تیم به هفت قهرمانی سری آ، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و سه سوپرکاپ ایتالیا دست یافت و دوبار هم تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت. سران باشگاه یوونتوس هم بیانیه ای را دراین رابطه منتشر کردند.

درصورتی که ماروتا قصد کاندیداتوری برای ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا را نداشته باشد، باید منتظر ماند و دید که او در آینده در چه سمتی مشغول به کار خواهد شد. شنیده می شود که ممکن است او را در سمتی مدیریتی در باشگاه هایی مانند منچستریونایتد و یا بارسلونا ببینیم.