بدشانسی به سبک مسی: 7 تیرک در 9 بازی

بدشانسی به سبک مسی: 7 تیرک در 9 بازی

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در بازی امشب تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو که در نوکمپ برگزار شد، بدشانس بود. در این بازی که با تساوی دو تیم برگزار شد، یکی از ضربات لئو به تیرک دروازه برخورد کرد وهمین مانع از گلزنی ستاره آرژآنتینی دراین بازی شد.

از ابتدای رقابت های این فصل مسی در 9 بازی برای بارسا به میدان رفته و دراین 9 بازی، هفت بار ضرباتش پس از برخورد به تیرک، وارد دروازه نشده است.اولین بار این اتفاق در سوپرکاپ اسپانیا ودر بازی بارسلونا مقابل سویا رخ داد. پس از آن هم مسی  هفت بازی  در لالیگا و یک بازی هم در لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرده است.

دراین بازیها، تیرک دروازه بارها ناجی دروازه حریفان در مقابل ضربات تماشایی مسی شده است. این اتفاق در اولین بازی رسمی بارسلونا در این فصل یعنی در سوپرکاپ اروپا رخ داد؛ هنگامی که بارسلونا توانست با نتیجه 1-2 سویا را از پیش رو بردارد. در جریان این بازی، یکی از ضربات تماشایی مسی به تیرک خورد ولی پیکه با بهره گیری از توپ برگشتی توانست توپ را وارد دروازه سویا نماید.

در پنج بازی دیگر درطول این فصل هم ضربات مسی به تیرک برخورد کرده: دو بار در مصاف بارسلونا مقابل آلاوس، یک بار در بازی با اوئسکا، یک بار در شب تساوی مقابل خیرونا، یک بار در جدال بارسلونا مقابل لگانس که با باخت 1-2 بارسا همراه بود و آخرین بار هم در بازی شنبه آبی اناری ها مقابل اتلتیک بیلبائو