به رغم جنجالهای موجود؛ احوالپرسی گرم راموس و گریزمن قبل از آغاز دربی

به رغم جنجالهای موجود؛ احوالپرسی گرم راموس و گریزمن قبل از آغاز دربی

سایت رسمی فوتبالی- قبل از آغاز دربی شهر مادرید، همه در انتظار رویارویی سرخیو راموس و آنتوان گریزمن بودند و انتظار آن را می کشیدند که رویارویی این دو بازیکن یکی از صحنه های جنجالی دربی را رقم بزند.

چرا که در طول هفته های اخیر این دو نفر بگومگوهایی را در شبکه های اجتماعی با یکدیگر داشتند و همین دیدار این دو بازیکن در ورزشگاه برنابئو را حسابی جنجالی کرده بود. 

اما راموس و گریزمن قبل از آغاز مسابقه، سلام و احوالپرسی گرمی با هم داشتند و حتی همدیگر را در آغوش کشیدند تا نشان دهند دو ورزشکار حرفه ای هستند واحترام زیادی برای یکدیگر قائلند.

ابتدا این کاپیتان رئال مادرید بود که به سمت گریزمن حرکت کرد و مهاجم فرانسوی اتلتیکو را در آغوش کشید.

جنجال میان این دوبازیکن، بعد از بازی سوپرکاپ اروپا و مصاف این دوتیم آغاز شد. در آن هنگام گریزمن یک استوری جنجالی را دراینستاگرامش منتشر کرد که به مذاق راموس خوش نیامد. در این تصویر کارتونی، راموس در حال تاجگذاری برای مهاجم اتلتیکوست. راموس هم بلافاصله بدون از دست دادن زمان، پاسخ گریزمن را داد ودر کنفرانسی خبری گفت:«نادانی، خیلی خیره کننده است. وقتی حرفهای این پسر را شنیدم، یاد توتی، رائول، بوفون، کاسیاس، مالدینی، ژاوی و اینیستا افتادم که در عین کسب تمام قهرمانی های ممکن، به توپ طلا نرسیدند. هرکسی آزاد است تا نظرش را ابراز کند. او باید قید گوش دادن به توصیه امثال سیمئونه، کوکه و گابی را بزند و به حقایق بیاندیشد. او نباید به مشاوره های اشتباهی که بقیه به او می دهند توجهی کند. هر چند که از نظر من آنتوان بازیکن بزرگی است »

این جنجالها در مراسم اهدای جوایز د بست ادامه یافت. راموس در پاسخ به این سوال که چه کسی شایسته کسب توپ طلاست، با نادیده گرفتن گریزمن گفت:« با رسیدن توپ طلا به کریس رونالدو، مسی یا مودریچ، عدالت رعایت خواهد شد.»