فرزاد مجیدی: هواداران صبور باشند و مثل فصل گذشته از تیم حمایت کنند/ گل سالم ما مردود نمی‌شد سایپا را می‌بردیم

فرزاد مجیدی: هواداران صبور باشند و مثل فصل گذشته از تیم حمایت کنند/ گل سالم ما مردود نمی‌شد سایپا را می‌بردیم

وبسایت فوتبالی- فرزاد مجیدی، سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران از هواداران این تیم خواست به مانند فصل گذشته از سرخپوشان قائمشهری حمایت کنند.

فرزاد مجیدی درباره شرایط نساجی اظهار داشت:  اگر دقت کرده باشید ما در شروع فصل قرعه بسیار سختی داشتیم و با مدعیان قهرمانی همچون ذوب‌آهن اصفهان، پرسپولیس و استقلال تهران یا همین تراکتورسازی تبریز بازی کردیم که دیروز شش گل به استقلال خوزستان زد، اما به گفته جان توشاک سرمربی این تیم، تراکتورسازی در تبریز شانس آورد که به ما نباخت.

مجیدی افزود: من بعد از بازی‌های سنگین تیم خودمان با مربیان حریف یا مسئولان تیم‌های بزرگ که صحبت می‌کردم همگی از قدرت و انسجام تیم نساجی و مربیگری جواد نکونام تعریف می‌کردند که چقدر قلدر بازی می‌کند و واهمه‌ای از اسم تیم رقیب ندارد. ما مقابل هیچ کدام از تیم‌های مدعی قهرمانی حریف دست و پا بسته‌ای نبودیم.

وی ادامه داد: هواداران نساجی واقعا عاشق تیم خود هستند و امسال فرهنگ جدیدی وارد فوتبال ایران کردند. در روزهایی که کمتر تیمی در زمین حریف بی‌دردسر بازی خود را به پایان می‌رساند هواداران نساجی در هر شرایطی تیم حریف را تشویق می‌کنند و به مربیان و بازیکنان تیم مقابل احترام می‌گذارند. همین هفته هم علی دایی، سرمربی سایپا به صراحت گفت آرزوی چنین طرفدارانی را دارد. حالا خواهش من فرزاد مجیدی از هواداران نساجی این است که صبور باشند و فراموش نکنند فصل گذشته رمز موفقیت ما صبوری و وحدت دسته‌جمعی بود.

سرپرست تیم نساجی مازندران یادآور شد: تیم ما در شرایطی به لیگ برتر آن هم پس از 24 سال صعود کرد که هیچ‌کس باور نمی‌کرد این اتفاق بیفتد. تمام شهر قائمشهر، استان مازندران و کل تیم نساجی بسیج و هم‌قسم شدند تا ثمره این یکدلی صعود تاریخی به لیگ برتر باشد. ما باید از این روزها لذت ببریم. باور کنید من هم لذت بردم وقتی از یک هفته قبل از حضور استقلال در قائمشهر می‌دیدم چه شور و شوقی در شهر به پا شده است. مالکان و مدیریت باشگاه با وجود مشکلات فراوان اقتصادی زحمت می‌کشند، کادرفنی شبانه‌روز زحمت می‌کشد و بازیکنان زحمت می‌کشند که هواداران ما هر هفته لذت حضور در لیگ برتر را ببرند. باید همه ما از این شرایط لذت ببریم.

مجیدی در ادامه گفت: شما کدام تیم پایین جدولی را سراغ دارید که مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی ولو در شهر خودشان برنده شده باشند؟ ما تازه امسال به لیگ برتر رسیدیم و نباید انتظار داشت مدعیان را یکی پس از دیگری شکست بدهیم. انتظارات از نساجی مازندران باید منطقی باشد. هرچند اگر گل سالم ما مقابل سایپا که از روی یک کرنر تاکتیکی به ثمر رسید بی‌دلیل مردود اعلام نمی‌شد، ما سایپا را هم شکست می‌دادیم.

سرپرست نساجی در پایان خاطرنشان کرد: فصل گذشته و جشن تاریخی صعود نساجی به لیگ برتر ثابت کرد میوه صبر خیلی شیرین است. بازهم یادآوری می‌کنم هدف همه ما اعضای باشگاه نساجی مازندران خوشحال کردن مردم و هواداران است و این هدف فقط با حمایت همه‌جانبه طرفدران نساجی تا پایان فصل حاصل می‌شود.