واکنش هواداران منچستریونایتد به شکست برابر وستهام: مورینیو را اخراج کنید!

واکنش هواداران منچستریونایتد به شکست برابر وستهام: مورینیو را اخراج کنید!

سایت رسمی فوتبالی - هواداران منچستریونایتد پس از شکست 3 - 1 برابر وستهام و بدترین آغاز تاریخ این تیم در لیگ برتر خواهان اخراج مورینیو شدند. 

به گزارش فوتبالی، هواداران ناراحت منچستریونایتد در شبکه های اجتماعی به شکست تیم محبوب خود برابر وستهام واکنش نشان دادند. شرایط در منچستر روز به روز برای مورینیو بدتر می شود. در توییتر فضا کاملا علیه مربی پرتغالی است و هواداران تاکید دارند که سرمربی سابق چلسی به طور کامل حمایت بازیکنان را از دست داده و عده ای معتقد هستند که شرایط تیم حتی از زمان حضور دیوید مویس نیز بدتر است. 

جاسمین ویلسون در توییتر خود نوشت: " یا عیسی مسیح! انگار فصل دیوید مویس در حال تکرار است و شاید این بار بدتر. من هرگز منچستر را انقدر بی انگیزه و بدون جنگندگی ندیده بودم... "

جوزف هیوز نوشت: " ما به پایان رسیدیم. کار او تمام شده است. کار من تمام شده است. تمام امیدها از دست رفت. مورینیو باید برود. "

یان کوک معتقد است که این بازی پایان راه این مربی 55 ساله است. او توییت کرد: " چیزی اشتباه است و به نظر می رسد رابطه بین مربی و بازیکنان باشد. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد مورینیو باید برود. "