اینتر با غلبه بر آ.ث میلان صدرنشین شد

اینتر با غلبه بر آ.ث میلان صدرنشین شد

به گزارش ایرنا، دربی شهر میلان از هفته سوم سری آ ایتالیا در حضور بیش از 75 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو برگزار شد و اینتر با تک گل دقیقه 52 فردی گوارین هافبک کلمبیایی خود به برتری دست یافت.
تیم تحت هدایت روبرتو مانچینی با کسب این پیروزی ارزشمند در پایان هفته سوم سری آ ایتالیا با 9 امتیاز در صدرجدول رده بندی قرار گرفت.
آ.ث میلان نیز که با سرمربیگری سینیشا میهایلوویچ فصل را آغاز کرده است 3 امتیازی باقی ماند و در رده دوازدهم قرار گرفت. میلان که در این فصل هزینه گزافی برای خرید بازیکنانی چون لوییس آدریانو، باکا و ماریو بالوتلی را صرف کرده است در هفته نخست نیز مقابل فیورنتینا شکست خورده بود.
هم اکنون تیم های کیه وو، تورینو، آس رم، ساسولو و پالرمو که همگی هفت امتیازی هستند در تعقیب اینتر صدرنشین قرار دارند. یوونتوس که در پنج فصل گذشته قهرمان سری آ شده است تنها یک امتیاز اندوخته دارد.
در دیگر دیدارهای حساس هفته سوم، لاتزیو با 2 گل بر اودینزه غلبه کرد و 6 امتیازی شد و یوونتوس با گلی که دیابالا از روی نقطه پنالتی و در لحظات پایانی به ثمر رساند از شکست خانگی مقابل کیه وو گریخت تا نخستین امتیاز خود را به دست آورد.
ورزشی(2)**3783** 1095

انتهای پیام /*