دفاع ترشتگن از بازیکنان بارسلونا: ما هم انسان هستیم

دفاع ترشتگن از بازیکنان بارسلونا: ما هم انسان هستیم

سایت رسمی فوتبالی - مارک آندره ترشتگن پس از این که دروازه بان لگانس بازیکنان بارسلونا را بازنده های بد خواند از هم تیمی های خود دفاع کرده و مدعی شد که آنها نیز انسان هستند. 

به گزارش فوتبالی، ایوان کوییار، دروازه بان لگانس، گفته که حتی یکی از بازیکنان بارسلونا پس از پیروزی این تیم به آنها تبریک نگفته است. ترشتگن معتقد است که واکنش بازیکنان بارسلونا به شکست شوکه کننده برابر لگانس به دلیل ناراحتی از عملکرد خودشان بوده چرا که در عرض 68 ثانیه دو گل دریافت کرده و بازی را واگذار کردند. دروازه بان آلمان در پاسخ به این سوال که نظرش درباره ادعای کوییار مبنی بر این که بازیکنان بارسلونا نمی دانند چطور باید ببازند، گفت: " فکر نمی کنم این درست باشد. البته که ما مشغول خودمان بودیم. این واکنش علیه آنها نبود. ما نتوانستیم کاری که می خواستیم را انجام دهیم. وقتی بازی را آغاز کردیم هدف دیگری داشتیم. وقتی در دو دقیقه دو گل دریافت می کنید، خوشحال نیستید. اما ما می دانیم که کار آنها عالی بود و ما تلاش کردیم که این موضوع را درک کنیم. اما از عملکرد خودمان راضی نبودیم و گاهی پیش می آید که بیشتر به خودمان فکر کنیم. ما هم انسان هستیم. باید بگویم که گاهی ما هم عصبانی هستیم و حالت طبیعی نداریم و فقط می خواهیم به رختکن برویم و صحبت کنیم. این یک رفتار عادی از هر آدمی است. "

شکست بارسلونا برابر لگانس پس از تساوی 2 - 2 برابر خیرونا باعث شد که این تیم در چهار روز 3 امتیاز از دست بدهد. آنها روز شنبه در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو این شانس را دارند که بار دیگر به روند پیروزی خود بازگردند. ترشتگن اظهار داشت: " مطمئنا شرایط درست می شود. اما هیچ بازی در لیگ آسان نیست. این چیزی است که گاهی مردم به آن توجه نمی کنند. حتی یک بازی آسان هم در لیگ وجود ندارد. بازی در برابر تیم هایی که تازه به لالیگا آمده اند نیز سخت است. برای آنها دیدار برابر تیم های بزرگ همیشه مهمترین بازی سال است. آنها می خواهند توانایی خود را نشان دهند و ثابت کنند که می توانند در سطحی مشابه بازی کنند. ما تیمی با کیفیت بی نظیر داریم اما گاهی چیزهای بیشتری لازم است. ما باید روی این موضوع کار کنیم. همیشه جا برای پیشرفت فردی و تیمی هست. این کاری است که ما تلاش داریم انجام بدهیم. ما می خواهیم برابر بیلبائو در شرایط خوبی باشیم. مطمئن هستم که می توانیم به روند موفقیت خودمان بازگردیم. "