رد پیشنهاد 50 میلیون پوندی منچستریونایتد برای جذب آرون رمزی

رد پیشنهاد 50 میلیون پوندی منچستریونایتد برای جذب آرون رمزی

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه آرسنال پیشنهاد 50 میلیون پوندی منچستریونایتد در تابستان امسال برای جذب آرون رمزی را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد آرون رمزی در انتهای فصل به پایان می رسد و این بازیکن می تواند به صورت بازیکن آزاد به تیمی دیگر بپیوندد. پس از مذاکرات طولانی، آرسنال تصمیم گرفت که به درخواست رمزی برای دریافت حقوق مشابه با مسوت اوزیل پاسخ منفی دهد. اوزیل نیز فصل گذشته در چنین شرایطی بود و موفق شد دستمزد خود را از ژانویه گذشته به هفته ای 350 هزار پوند افزایش دهد. اما آرسنال تصمیم گرفت با توجه به شرایط باشگاه مذاکرات با رمزی را ناتمام بگذارد. آرسنال قصد دارد این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه به فروش برساند اما رمزی می خواهد تا پایان مهلت قرارداد خود در تابستان در این تیم بماند تا بتواند با پول بیشتری این باشگاه را ترک کند. 

به گفته خبرنگار دیلی میرور، جان کراس، منچستریونایتد دو ماه قبل پیشنهادی 50 میلیون پوندی برای جذب این بازیکن ارائه کرد اما آرسنال این پیشنهاد را رد کرد. او ادعا کرده که امری و رمزی پس از عملکرد ضعیف این بازیکن در دیدار برابر منچسترسیتی رابطه خوبی ندارند. کراس به بین اسپرت گفت: " آرسنال پیشنهاد 50 میلیون پوندی منچستریونایتد را رد کرد. آرون تصمیم گرفته از آرسنال برود و با امری دیدار کرد. امری به او گفت که جز 5 بازیکنی است که به آنها احتیاج دارد. در آغاز فصل امری از عملکرد آرون در یکی از بازی ها راضی نبود و تصمیم گرفت در بازی بعد از او استفاده نکند. رمزی از این موضوع ناراحت شد. هرچند باشگاه و این بازیکن چند هفته قبل بسیار بسیار به تمدید قرارداد نزدیک بودند. در یک اقدام عجیب، آرسنال پیشنهاد خود را پس گرفت و حالا همه چیز تمام شده است. رمزی در تابستان به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک می کند. دو عامل پشت این تصمیم هستند. دستمزد درخواستی او بسیار بالا بود و برای باشگاه سنگین تمام می شود و مورد دوم این است که امری فکر می کند رمزی به سیستمش نمی خورد. " 

علاوه بر یونایتد باشگاه های دیگری نیز خواهان جذب آرون رمزی هستند. چلسی و لیورپول پیش از این بارها علاقه خود را به حضور این بازیکن در جمع بازیکنان تیم های خود نشان داده اند. یوونتوس، میلان و اینتر نیز از دیگر علاقمندان این بازیکن به شمار می آیند.