سنت اخراج در دربی رم

سنت اخراج در دربی رم

سایت رسمی فوتبالی - تاریخ می گوید که احتمال دریافت کارت قرمز در دربی پایتخت ایتالیا بسیار زیاد است و در چهار بازی از 5 بازی اخراج این دیدار اخراجی داشته است. 

به گزارش فوتبالی، دربی پایتخت یکی از پر هیجان ترین بازی های دنیای فوتبال است و بی نظمی داخل زمین نیز این موضوع را به خوبی نشان می دهد. در 4 بازی از 5 بازی اخیر این دو تیم یک بازیکن اخراج شده و این آمار از فصل 95 - 1994 به 33 کارت قرمز می رسد. برای درک بهتر این موضوع باید گفت که در 12 دربی آخر بین دو تیم سلتیک و رنجرز که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است تنها 2 کارت قرمز وجود داشته است. 

رم از زمان تساوی 0 - 0 در آوریل 2007 تا به حال در تمامی دربی های خانگی برابر لاتزیو گلزنی کرده است و لاتزیو تنها در یکی از 11 دیگر قبلی برنده میدان بوده است. این بازی صد و چهل و نهمین دربی تاریخ این دو باشگاه در سری آ است و در مجموع صد و هفتاد و یکمین بازی خواهد بود. رمی ها در لیگ با 53 پیروزی و 37 شکست پیشتاز هستند. آنها در 20 دربی اخیر نیز در 11 بازی پیروز میدان بوده و 7 تساوی و 2 شکست نیز در کارنامه خود دارند. سرمربی رم، اوزه بیو دی فرانچسکو، تا به حال در دربی شکست نخورده اما در زمان حضور خود در 9 بازی با لاتزیو تنها 3 پیروزی به دست آورده است. از سوی دیگر سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو، در 2 بازی از 4 بازی برابر رقیب سنتی لاتزیو شکست را پذیرا شده است.