دیبالا: از مسی و رونالدو درس گرفته ام

دیبالا: از مسی و رونالدو درس گرفته ام

سایت رسمی فوتبالی - پائولو دیبالا با افتخار اعلام کرد که تنها بازیکنی است که هم در کنار مسی و هم در کنار رونالدو بازی کرده و از هر دو نفر درست های زیادی گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، ستاره یوونتوس و آرژانتین در صحبت با کوریره دلا سرا از جایگاه خاص خود برای باشگاه و تیم ملی گفت: " من تنها بازیکنی در دنیا هستم که توانستم هم از مسی و هم از کریستیانو رونالدو درس بگیرم. هیچ تفاوتی بین این دو نیست، هر دو بسیار بی نظیر هستند. چیزی که درباره کریستیانو من را شگفت زده کرد، سختکوشی او در تمرینات بود و البته عطشی که برای پیروزی دارد. واضح است که با حضور او در تیم سایرین به اندازه قبلی فرصت شوتزنی ندارند اما نکته مهم پیروزی تیم است. "

یووه امروز در ورزشگاه خانگی خود میزبان ناپولی است اما دیبالا احتمالا نیمکت نشین است. او در این باره اظهار داشت: " مربی هنوز به ما نگفته که چه کسی به میدان می رود و این کار آسانی برای او نیست چون همه ما می دانیم در پست های متفاوتی بازی کنیم. او پس از تمرین تصمیم می گیرد. بارها از من خواسته بیشتر به عمق بروم تا با خط هافبک لینک شوم اما این ها بستگی به بازی دارد. تصاحب توپ در بین خطوط کار سختی است. "