شکست غیرمنتظره بایرن مونیخ در خانه هرتابرلین

شکست غیرمنتظره بایرن مونیخ در خانه هرتابرلین

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ که بعد از 4 پیروزی پیاپی، هفته گذشته در خانه مقابل آگسبورگ با تساوی 1-1 متوقف شده بودند، در دیدار امشب اولین شکست فصل شان را مقابل هرتابرلین تجربه کردند و اکنون بروسیا دورتموند فرصت دارد تا با پیروزی مقابل بایرلورکوزن، به صدر جدول صعود کند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. پس از سپری شدن این دقایق، تیم میزبان پیش کشید و توانست یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بایرن ایجاد کند.

در مقابل، بایرنی ها نزدیک بود که در دقیقه 14 توسط بواتنگ به گل برسند اما ضربه سر او روی کرنر خامس، با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات بایرن ادامه داشت و در ادامه داشت، ارسال ریبری، یک موقعیت خوب برای لواندوفسکی ایجاد کرد اما ضربه سر این ستاره لهستانی هم راهی به چهارچوب دروازه هرتا پیدا نکرد.

در مقابل، تیم میزبان در دقیقه 22، روی اولین موقعیت جدی اش، صاحب یک ضربه پنالتی شد. بعد از اینکه نویر با یک واکنش دیدنی، ضربه سر ایبیشویچ را دفع کرد، بواتنگ در تلاش برای دفع توپ، مرتکب خطا روی سالومون کالو شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. ایبیشویچ  پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت نویر، دروازه را باز کرد.

دو دقیقه بعد نزدیک بود که بایرنی ها به طور اتفاقی به گل برسند اما ضربه کیمیچ بعد از برخورد به ریبری، به کنار دروازه برخورد کرد. حملات بایرن ادامه پیدا کرد و در دقیقه 39، روبن می توانست قفل دروازه هرتا را باز کند اما ضربه او روی ارسال دیدنی آلابا، از بالای دروازه به بیرون رفت.

در حالی که بایرنی ها سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، این هرتا بود که در دقیقه 44 به گل دوم رسید. فرار عالی لازارو و پاس رو به عقب او، با ضربه محکم دودا، حساب کار را 2-0 کرد.

تلاش بایرنی ها برای جبران یکی از گل های خورده در ثانیه های پایانی نیمه اول ثمری نداشت و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را بایرن هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 50 به گل اول برسد اما حضور به موقع دیلروسون، مانع گلزنی تیاگو آلکانتارا شد. برتری بایرنی ها ادامه پیدا کرد اما دفاع هوشمندانه بازیکنان میزبان، مانع از ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه این تیم می شد.

اما در دقیقه 68، روی کرنر کیمیچ، بایرن می توانست سرانجام به گل برسد اما تعلل بازیکنان این تیم، باعث از دست رفتن این موقعیت خوب شد.

فشار حملات بایرن در دقایق پایانی شدت گرفت و این تیم بارها و بارها به دروازه هرتا نزدیک شد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان دو گل به سود تیم میزبان به پایان رسید.