علی دایی: بدشانس نبودیم در زمین نساجی پیروز می‌شدیم/ سینگ کمک داور را هُل داد اما اخراج نشد!

علی دایی: بدشانس نبودیم در زمین نساجی پیروز می‌شدیم/ سینگ کمک داور را هُل داد اما اخراج نشد!

وبسایت فوتبالی- علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی شد اگر تیمش بدشانس نبود، برتری یک گله خود را در خانه نساجی حفظ می‌کرد و به پیروزی می‌رسید.

علی دایی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل نساجی مازندران در نشست خبری این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم در نیمه اول بازی چنگی به دل نزد، هر دو تیم محتاط بازی کردند و هیچ‌کدام از تیم‌ها موقعیت گلی نداشتند.

وی افزود: ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و یک توپ هم به تیر دروازه حریف زدیم. یک گل نیز به ثمر رساندیم، اما بعد از گل، نساجی رو به توپ‌های بلند آورد و متأسفانه در دقیقه‌ای که امین حاج محمدی مصدوم شد و بیرون رفت، گل خوردیم. بعد از گل هم فشار آوردیم، اما متأسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم سایپا در ادامه تصریح کرد: ما می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. در ورزشگاهی که این همه هوادار نساجی را تشویق می‌کنند و چمن مصنوعی دارد، بازی کردن سخت است. به نظر من شاگردانم تمام تلاش‌شان را کردند، اما پیروز نشدیم. یادتان نرود ما دو تعویض اجباری به خاطر چمن مصنوعی ورزشگاه داشتیم و مجبور شدیم از بازیکنان جوان‌مان استفاده کنیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده باشیم، اما متأسفانه نشد.

دایی در مورد داوری این دیدار یادآور شد: داور تمام خطاهای 50 - 50 را به نفع نساجی گرفت. مخصوصاً در نیمه اول که امید سینگ خطا کرد و کارت زرد گرفت، اما در پایان نیمه نخست کمک داور را هُل داد و  باید کارت دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد. شما نگاه کنید حامد لک پنج ثانیه توپ را در دستش نگه داشت، اما داور خطای او را نگرفت. چیزی نمی‌توانم بگویم. در همان نیمه اول اگر یک خطای دو ضرب توپ نگه داشتن لک را داور می‌گرفت، شاید اتفاق دیگری می‌افتاد. تیم من در این جو عالی بازی کرد. تیم‌هایی مثل ما حسرت چنین تماشاگرانی را می‌خوردند. تیم من در تهران هم غریبه است. ما کلاً 300 هوادار نداریم، آن هم با کلی تبلیغ. همه جا غریبه‌ایم و به نظرم در اینجا تیم‌های مثل سایپا که تماشاگر ندارند، مظلوم واقع می‌شوند.

وی در پایان گفت: سایپا تنها تیمی است که 14 امتیاز دارد و در بالای جدول است. ما اگر بدشانسی نمی‌آوردیم و در صحنه گل 11 بازیکن‌مان در زمین بودند، گل نمی‌خودیم. متأسفانه بازیکن‌مان مصدوم شد و به بیرون رفت و در همان صحنه گل خوردیم. به نظرم نیاز نبود ما عقب برویم، اما شرایط بازی باعث شد این اتفاق بیفتد. قبل از بازی هم به بازیکنان گفتم، ما اگر اشتباه نکنیم نساجی نمی‌تواند به ما گل بزند و تنها در توپ‌های بلند و شروع مجدد می‌توانند خطرساز شوند. همه اینها را در بین نیمه هم گفتم، اما متأسفانه درست یارگیری نکردیم و گل خوردیم. از الان به بعد هم سعی می‌کنیم بیشتر در تمرینات کار کنیم.