مودریچ: با خستگی شدید فصل را آغاز کردم

مودریچ: با خستگی شدید فصل را آغاز کردم

سایت رسمی فوتبالی - لوکا مودریچ، بهترین بازیکن سال فیفا، این فصل را با احساس خستگی شدید پس از صعود کرواسی به فینال جام جهانی آغاز کرد. 

به گزارش فوتبالی، این هافبک 33 ساله که پیش از این توپ طلای جام جهانی روسیه را به دست آورده بود موفق شد روز دوشنبه جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را نیز از آن خود کند. این جوایز فردی شایسته بازیکنی بود که موفق شده بود با رئال مادرید به سومین قهرمانی پیاپی اروپایی برسد و با تیم ملی کرواسی اولین حضور در فینال جام جهانی را تجربه کند. اما این اتفاقات به این معنا بود که مودریچ فرصت کمی برای استراحت در تابستان داشت و مانند بسیاری دیگر از بازیکنان حاضر در جام جهانی آغاز خوبی در این فصل نداشت. 

مودریچ در این باره گفت: " من تنها 3 هفته تعطیلی داشتم. فکر می کنم از زمانی که فوتبالیست شدم این کمترین زمان استراحتم بود. هفته اول به جشن گرفتن گذشت. اول در زاگرب و پس از آن در شهرهای خودمان. آغاز دوباره پس از آن لحظات احساسی کار آسانی نبود. احساس خستگی شدیدی داشتم و به زمان نیاز داشتم تا بتوانم به بهترین سطح خودم برگردم. حالا هر روز احساس بهتری دارم و تنها به چند بازی دیگر نیاز دارم که به روزهای اوج خودم بازگردم اما این کار آسان نیست. ما بسیار مشتاق بودیم که با کرواسی موفق باشیم اما وقتی این اتفاق افتاد بسیار احساساتی شدیم و ریکاوری کردن کار آسانی نبود. حالا بهتر هستم و فصل جدید آغاز شده است. باید آن موضوع را فراموش کنیم و روی توقعی که مردم این فصل از ما دارند، تمرکز کنیم. "