لیپی: عملکرد آنچلوتی و رونالدو تحسین برانگیز است

لیپی: عملکرد آنچلوتی و رونالدو تحسین برانگیز است

سایت رسمی فوتبالی - مارچلو لیپی مدعی شد که ناپولی با هدایت کارلو آنچلوتی بی نظیر به تیمی بهتر تبدیل شده و تنها کریستیانو رونالدو می توانست به یوونتوس کمک کند.

به گزارش فوتبالی، سیستم چرخشی آنچلوتی و خودداری از تمرکز بر روی یک روش تا به حال 5 پیروزی و یک شکست برای ناپولی به ارمغان آورده است. از سوی دیگر بسیاری معتقد هستند که حضور رونالدو به ضرر پائولو دیبالا در یوونتوس شده است. لیپی که هدایت هر دو باشگاه ناپولی و یوونتوس را بر عهده داشته است در آستانه بازی روز شنبه این دو تیم با یکدیگر به گازتا دلو اسپرت گفت: " ناپولی مانند فصل پیش است اما با یک مربی جدید که عملکرد بسیار خوبی داشته است. یووه جدای از حضور رونالدو تغییرات کمی داشته است. کارلو توانست موفقیت ساری را حفظ کند تجربه، ذهنیت قوی و توانایی استفاده از تاکتیک های متفاوت بدون تاثیرگذاری در عملکرد را نیز به تیم اضافه کرد. ساری تغییر چندانی در تیم نمی داد چون به دنبال سطح خاصی از رابطه در زمین بود اما کارلو متفاوت است. او با تیمی سرحال تر و هماهنگ تر فصل را به پایان می برد چون همه به یک اندازه در ترکیب اصلی حضور داشته اند. "

لیپی: ناپولی با آنچلوتی در اروپا نیز موفق می شود

لیپی در ادامه درباره حضور رونالدو و شرایط دیبالا در یوونتوس اظهار داشت: " بسیاری معتقد هستند که رونالدو جای دیبالا را گرفته اما این درست نیست. پائولو در بین خطوط یک سوم حریف بسیار عالی است. کریستیانو تنها گلزنی می کند و این می تواند به هم تیمی هایش کمک کند. او قهرمانی است که زیدان به خوبی توانست در زمین مدیریتش کند و آلگری باید این نکته را یاد بگیرد اما او موفق می شود و همه از این موضوع سود می برند. رونالدو می تواند هرجایی بازی کند و با بازیکنان اطراف خود سازگار شود. آلگری در استفاده از سیستم چرخشی در زمین موفق است. یک لحظه او با دو مهاجم بازی می کند و لحظه ای بعد با سه مهاجم و این کار را در دفاع نیز انجام می دهد. آنچلوتی نیز سعی دارد همین روش را در ناپولی پیاده کند. آنها با آنچلوتی موفق می شوند و این نتایج در اروپا نیز تکرار خواهد شد. آنها به تجربه نیاز داشتند و آنچلوتی این گزینه را به تیم اضافه کرد. "

سرمربی تیم ملی چین درباره برنده دیدار روز شنبه گفت: " یوونتوس من را شگفت زده نکرده است اما ناپولی موفق شده کمی این کار را بکند. اما پیش بینی برنده دیدار روز شنبه برای من غیرممکن است. "