دلیل نهایی نشدن انتقال بواتنگ به منچستریونایتد

دلیل نهایی نشدن انتقال بواتنگ به منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بی‌بی‌سی با انتشار گزارشی مدعی شد که در واقع مسئولین رده‌بالای باشگاه منچستریونایتد بوده‌اند که در تابستان سال جاری مانع از آن شده‌اند که ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد جروم بواتنگ را به اولدترافورد منتقل کند. این در حالی است که مورینیو از اوایل تابستان بارها اعلام کرد که برای تقویت تیمش در قلب خط دفاع به بازیکنان جدید نیاز دارد و خبرهای زیادی مبنی بر تمایل او به جذب جروم بواتنگ مطرح شده بود.

 ستاره‌ی 30ساله‌ی بایرن مونیخ در فصل 2010/2011 یک فصل را در منچسترسیتی رقیب همشهری یونایتد توپ زده بود و شواهد و قرائن نشان می‌داد که او احتمالاً فصل جاری را در اولدترافورد پشت سر خواهد گذاشت. اما در نهایت، در اواخر تابستان بواتنگ به رسانه‌ها گفت که با برقراری یک تماس تلفنی، از مورینیو به خاطر ابراز علاقه به جذب او تشکر کرده ولی به او گفته که قصد دارد در بایرن مونیخ بماند و نمی‌تواند به جمع شاگردان آقای خاص اضافه شود. 

بی‌بی‌سی می‌گوید مورینیو همیشه یکی از تحسین‌کنندگان بواتنگ بوده ولی مسئولین رده‌بالای یونایتد در نهایت به او گفته‌اند که باید بی‌خیال انتقال این ستاره‌ی ملی‌پوش آلمانی به اولدترافورد شود. 

چه جروم بواتنگ شخصاً پیشنهادهای مورینیو را رد کرده باشد و چه مسئولین منچستریونایتد مانع از انتقال او به اولدترافورد شده باشند، این روزها منچستریونایتد با چنان مشکلات بزرگی دست به گریبان است که بعید به نظر می‌رسد مطرح کردن این موضوع درباره‌ی بواتنگ بتواند توجه رسانه‌ها و هواداران یونایتدی را از مشکلات این روزهای شیاطین سرخ منحرف کند.