بایرن مونیخ به دنبال دائمی کردن قرارداد خامس

بایرن مونیخ به دنبال دائمی کردن قرارداد خامس

به گزارش "ورزش سه"، خامس در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی در بایرن توپ می‌زند و قراردادش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. نشریه‌ی آلمانی کیکر گزارش کرد که خامس، مدیر برنامه‌هایش خورخه مندز و مسئولین بایرن مونیخ درباره‌ی شرایط انتقال دائمی او مذاکره کرده و به  توافق رسیده‌اند. بایرن از مدتی پیش قصد داشت تا پیش از تابستان آینده که قرارداد پیوستن خامس به این  باشگاه به عنوان بازیکن قرضی به پایان می‌رسد، او را به صورت دائمی به مونیخ منتقل کند. 


به  این ترتیب احتمال بازگشت خامس به رئال مادرید دست‌کم موقتاً از بین می‌رود. این درحالی است که رئال، به خصوص حالا که کریستیانو رونالدو را از دست داده به شدت خواهان بازگشت خامس رودریگز به برنابئو است. 


تخمین زده می‌شود که میزان مبلغ انتقال دائمی خامس از رئال مادرید به بایرن مونیخ چیزی در حدود 42 میلیون یورو خواهد بود. اما اخیراً گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ی آینده‌ی این ستاره‌ی کلمبیایی در مونیخ مطرح شده بود چرا که در فصل جدید بوندس‌لیگا و در دوران زمامداری نیکو کوواچ در بایرن، خامس از پنج بازی این تیم تنها در یک بازی از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شده است. خامس البته در اولین بازی بایرن در چمپیونزلیگ، مقابل بنفیکا هم از ابتدا به میدان رفته. گفته می‌شود خامس روز به روز از وضعیت فعلی‌ خود به عنوان بازیکن ذخیره ناراحت‌تر می‌شود ولی واقعیت این است که با توجه به مصدومیت‌های کورنتین تولیسو و کینگزلی کومان، خامس نباید نگران باشد چرا که او مسلماً در هفته‌های آینده به یکی از ستونهای اصلی خط میانی بایرن تبدیل خواهد شد. 


جلسه‌ای که این هفته بین مندز، خامس و مسئولین بایرن مونیخ برگزار می‌شود در اصل قرار بود برای مذاکره در مورد برخی جزئیات دائمی کردن قرارداد او با بایرن باشد ولی ممکن است نتیجه‌ی این جلسه فراتر از این مسائل باشد. کیکر می‌گوید مندز احتمالاً به مسئولین بایرن خواهد گفت که خامس مایل نیست دست‌کم تا تابستان 2019 با بایرن قرارداد انتقال دائمی امضا کند چرا که مایل است احتمال بازگشت به رئال مادرید در دوران سرمربی جدید این تیم خولن  لوپتگی را بررسی کند. روزنامه‌ی اسپانیایی مارکا گزارش داده که لوپتگی شخصاً با خامس تماس گرفته تا به او بگوید همیشه در ترکیب رئال مادرید برای او جا هست و خامس به هیچ وجه نباید نگران احتمال نیمکت‌نشینی در رئال باشد. 


بایرن مصمم است که خامس را برای امضای قرارداد انتقال دائمی به این باشگاه بزرگ آلمانی متقاعد کند ولی کاملاً مشخص است که قصد ندارد ستاره‌ی کلمبیایی را بیش از حد تحت فشار بگذارد.