پیش بازی پیکان تهران - سپیدرود رشت؛ کار سخت کریمی مقابل آقا مجید!

پیش بازی پیکان تهران - سپیدرود رشت؛ کار سخت کریمی مقابل آقا مجید!

وبسایت فوتبالی- دو تیم پیکان و سیپدرود به میزبانی خودزوسازان در پیکان شهر به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هشتم لیگ برتر یک پیکار حساس در ورزشگاه ایرات خودرو برگزار می شود که در آن پیکان میزبان شاگردان علی کریمی است.

دو تیم وضعیت متفاوتی در جدول رده بندی لیگ دارند؛ شاگردان مجید جلالی 12 امتیاز دارند و جز تیم های بالانشین محسوب می شوند اما رشتی ها تنها 2 امتیاز دارند و در قعر جدول نشسته اند. پیکان هفته پیش در پیکاری نیمه تمام موفق شده بود تا دقایق پایانی بازی از میزبانش نفت آبادان دو بر یک پیش بیوفتد و در سوی دیگر علی کریمی با شاگردانش مقابل پرسپولیس با تک گل دقیقه 90 آدام همتی بازنده شد.

مجید جلالی با تجربه ای که دارد گام به گام تیمش را پیش می برد و بعید است در چنین بازی به دنبال 3 امتیاز کامل بازی نباشد، البته علی کریمی هم نشان داده که فوتبال تدافعی را دوست ندارد و در هر زمینی به دنبال زدن گل و پیروزی است.

پیکان تاکنون موفق به شکست سپیدرود نشده است، اما رشتی ها در دیدار رفت فصل گذشته موفق شدند این تیم را در خانه با نتیجه 1 بر 0 شکست دهند.

چهره ویژه: فراز امامعلی در هفته های اخیر بازیکن پر جنب و جوشی نشان داده است. او در بازی با استقلال تهران نمایش موفق از خود نشان داد هرچند که یکی دو بار نیز موقعیت های مسلم گلزنی را نیز از دست داد. با این حال امامعلی جوان است و در طول بازی دست از تلاش بر نمی دارد. او با تجربه ای که در این هفت هفته بدست آورده امیدوار است در بازی امشب تیمش مقابل سپیدرود به میدان برود و گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند.

هفته هشتم لیگ برتر

پیکان تهران - سپیدرود رشت

جمعه 6 مهرماه 1397، ساعت 18:30

پیکان شهر، ورزشگاه ایران خودرو

بازی هفته قبل: پیکان 2 - نفت آبادان یک ( ناتمام) ، پرسپولیس یک - سپیدرود رشت صفر

رتبه در جدول: پیکان با 12 امتیاز در رده پنجم و سپیدرود رشت با 2 امتیاز در رده آخِر و شانزدهم

محرومان: دو تیم بازیکن محرومی برای این پیکار ندارند.

تیم داوری: شاهو اصلانی، رضا سخندان، علی احمدی و رضا عادل