پیش‎بازی نساجی - سایپا / جدال کاپیتانهای سابق تیم ملی

پیش‎بازی نساجی - سایپا / جدال کاپیتانهای سابق تیم ملی

سایت فوتبالی – جدال کاپیتان‎های سابق تیم ملی مهمترین نکته بازی نساجی و سایپاست.

به گزارش فوتبالی، نساجی قائمشهر بعد از آنکه هفته گذشته در ورزشگاه خانگی‎اش با استقلال به تساوی بدون گل رسید امروز میزبان سایپاست. تیمی که هفته گذشته موفق شد نفت مسجد سلیمان را شکست دهد. قطعا این بازی تحت تاثیر جدال جواد نکونام و علی دایی خواهد بود. دو نفری که نه تنها سابقه همبازی بودن با یکدیگر در تیم ملی را دارند بلکه نکونام در تیم ملی سابقه بازی کردن زیر نظر علی دایی را هم داشته است. نساجی تا امروز فقط یکبار در قائمشهر موفق به برد شده که آن هم مربوط به بازی با نفت مسجد سلیمان بوده و قطعا هواداران تیم محبوب مازندرانی امیدوارند که جلوی علی دایی و تیمش شاهد دومین برد خانگی شاگردان نکو باشند.

چهره ویژه : محمد عباس زاده. بازیکن محبوب هواداران نساجی سابقه بازی در سایپای دایی را دارد ضمن آنکه او در دوره سرمربیگری علی دایی در پرسپولیس راهی این تیم شد و دایی یکی از چهره های تاثیرگذار در زندگی ورزشی این بازیکن محسوب می شود. عباس‎زاده که در دیدار مقابل استقلال جایی در ترکیب ثابت تیمش نداشت احتمالا جلوی سایپا از ابتدا در میدان خواهد بود.

حاشیه: دو تیم 22 تیرماه در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند اما در شرایطی که بازی با تساوی 2-2 در حال پیگیری بود دایی در اعتراض به شعار تماشاگران نساجی علیه بازیکن تیمش، بازیکنان خودی را از زمین بیرون کشید تا این دیدار تدارکاتی به شکلی جنجالی نیمه تمام بماند.

وضعیت در جدول: سایپا با 13 امتیاز از 7 بازی در رده چهارم جدول است و نساجی 6 امتیازی در رده سیزدهم قرار دارد. 

هفته هشتم لیگ برتر خلیج فارس

نساجی - سایپا

ورزشگاه شهید وطنی 

تیم داوری: بیژن حیدری، تورج عیوض محمدی ، علی دودانگه ، علی صفایی