برد پرگل السد قبل از جدال با پرسپولیس

برد پرگل السد قبل از جدال با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های هفته هفتم لیگ ستارگان قطر در شرایطی آغاز شد که السد رقیب پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و صدرنشین حال حاضر این رقابت ها با ترکیب اصلی به مصاف القطر رفت و در همان دقایق نخست با درخشش ستاره های سرشناس خود با دو گل از حریف پیش افتاد.

اوسوالدو پریرا پنج روز مانده به جدال حساس با پرسپولیس در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان امشب با ترکیب اصلی خود و تنها در غیاب حسن الهیدوس ملی پوش و مصدوم شاگردانش را به مصاف القطر فرستاد و در هماننیمه نخست با نتیجه 3-1 به رختکن رفت تا خیالش از برد و صدرنشینی آسوده باشد.


در این بازی بغداد بونجاح بهترین گلزن جهان در سال 2018 و آقای گل آسیا همین طور لیگ ستارگان باز هم گلزنی کرد تا به این ترتیب تعداد گل های خود در این سال را به 41 رسانده و با 14 گل در 7 هفته آمار بی نظیری از خود بر جا بگذارد.


این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه 3-1 توام شد که تک گل القطر را ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی و سرشناس وارد دروازه رقیب قطری پرسپولیس کرد.

درخشش السدی ها در نیمه دوم این بازی هم ادامه یافت و گلهای ژاوی و یاسر نتیجه را ۵ بر یک به سود این تیم رقم زد. بدین ترتیب حریف آسیایی پرسپولیس قبل از جدال با این تیم یک پیروزی شیرین دست یافت.