پوچتینو: برای فرار از طوفان، بازی با هادرسفیلد مهم‌تر از دیدار با بارسلونا است

پوچتینو: برای فرار از طوفان، بازی با هادرسفیلد مهم‌تر از دیدار با بارسلونا است

سایت رسمی فوتبالی – موریسیو پوچتینو، مربی تاتنهام گفته برایش در حال حاضر دیدار با هادرسفیلد تاون مهم‌تر است، هرچند که این تیم باید چهار روز پس از این مسابقه به مصاف بارسلونا بر ود.

مربی تاتنهام گفته شکست مقابل هادرسفیلد به معنای هجوم طوفان انتقادات خواهد بود. او به رسانه‌ها اشاره کرده که پس از سه شکست پیاپی تاتنهام برابر واتفورد، لیورپول و اینتر به این تیم به‌شدت تاختند. تاتنهام پس از آن سه دیدار توانست برایتون را در لیگ و واتفورد را در ضربات پنالتی در جام اتحادیه ببرد. پوچتینو حالا می‌گوید که نمی‌خواهد تیمش بیش از این لغزش داشته باشد.

از او پرسیدند که آیا بازی با بارسلونا برایش اهمیت بیشتری نسبت به بازی با هادرسفیلد دارد و او گفت: «نه، نه، نه، نه. ما همیشه بازی‌ای که پیش رو داریم را در نظر می‌گیریم و تلاش می‌کنیم بهترین تصمیمات را برای پیروزی در آن بازی بگیریم. زمانی که در تاتنهام هستید باید پیروز شوید. مقابل واتفورد، لیورپول و اینتر ما شکست خوردیم و انتقادات به حدی رسید که انگار دنیا به آخر رسیده است. شما نمی‌توانید بگویید: نه، من قرار نیست به بازی پیش رو بپردازم، چون می‌دانید که اگر پیروز نشوید، سونامی یا طوفان در راه خواهد بود. واقعیت همین است. به همین دلیل است که ما همیشه می‌خواهیم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. چون در کل فصل نیاز به همه بازیکنان دارید، نه فقط چند بازیکن.»