تغییرات والورده در ترکیب، پاشنه آشیل بارسلونا

تغییرات والورده در ترکیب، پاشنه آشیل بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی - تغییرات والورده در ترکیب بارسلونا پس از شکست برابر لگانس بار دیگر به موضوع بحث بسیاری تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی بارسلونا برای دومین بار تغییراتی در ترکیب اصلی خود اعمال کرد و در نتیجه برای دومین بار بارسلونا در طول این فصل لالیگا امتیاز از دست داد. دو امتیاز در خانه برابر خیرونا از دست رفت و این بار نیز با شکست برابر لگانس 3 امتیاز دیگر نیز از دست بارسلونا رفت. به نظر می رسد این تغییرات یکی از اصلی ترین دلایل عدم درخشش و موفقیت بارسلونا باشد. تیم ها باید تغییر کنند و با دادن فرصت به بازیکنانی که چندان در زمین حاضر نبوده اند از منابع خود استفاده کنند تا ستاره های اصلی تیم نیز فرصت استراحت داشته باشند. اما والورده از زمان حضور خود در این تیم مشکل مدیریت این تغییرات را داشته است. 

مدیریت او در بازی برابر لگانس بار دیگر تردید بسیاری را برانگیخت. او از ورمایلن در پست دفاع چپ استفاده کرد. پستی که پست تخصصی او نیست و خیلی کم در آن حضور داشته است. گل اول لگانس با ضربه سر به ثمر رسید که اتفاق عجیبی بود چون یکی از نقاط قوت دفاع بارسلونا نبردهای هوایی است. منیر که بیشتر تابستان را با خطر جدایی از بارسلونا سر کرده بود نیز در ترکیب حضور داشت. تصمیمی که بسیار سوال برانگیز بود و خیلی زود مشخص شد که تصمیمی اشتباه بوده است. این تصمیمان خیلی زود پس از بازی برابر خیرونا تکرار شده است. آرتورو ویدال و آرتور نیز روز یکشنبه به همراه کلمنت لنگلت در ترکیب تیم حضور داشتند اما شرایط برای آنها نیز خوب پیش نرفت. بزرگترین اشتباه والورده تغییراتی است که در بارسلونا ایجاد می کند و تیم بهای آن را می پردازد.